10-02-2021, 11:23 AM
(09-02-2021, 08:10 PM)preman napisał(a): Jedno jest pewne muszę lepiej poznać ustawienia routera bo to raczej jego wina.
Jaki jest sens tego cyrku, szukania kwadratowych jaj na wyrost w routerze, skoro w domyśle połączenie przewodowe/LAN/kabel działa w odbiorniku telewizyjnym bardzo dobrze na innych płaszczyznach/aplikacjach, prawda?
Tylko w Kodi masz feler/namieszane z bibliotekami/źródłami/dostępnością dysku, tam musisz szukać "lekarstwa"...
Adres IP przy połączeniu WIFI lub LAN, znajdziesz w menu TV => Ustawienia systemu Android => Ustawienia urządzenia => Informacje => Stan => Adres IP/Adres MAC/Adres Bluetooth/Numer seryjny/Czas działania
Tak poza konkursem => menu TV => Sieć przewodowa lub WIFI => Wyczyść pamięć internetu
Po wyczyszczeniu wyłączamy TV pilotem, wyciągamy na kilka minut wtyczkę z gniazdka elektrycznego, niech się system "ponownie przeładuje "...oczywiście kasujemy wtedy wszystkie pliki/dane logowania zapisane w TV, ponowne ich wpisanie nie stanowi problemu, taki zabieg raz na jakiś czas robi dobrze każdemu urządzeniu z Androidem, dostaje "nowego kopa"...