Wiesz, różnie bywa.
Osoba którą zaczną windykować może odbić piłeczke i powiedzieć, że ją np. okradziono i mieć na to papier.
Różnie bywa i dobrze mieć jakiś dupochron.
Te dekodery głównie zastawia niepłacące menelstwo które w salonie bierze wszystko co dają, a sprzedawca wciska wszystko co ma bo musi norme wyrobić sprzedązową aby utrzymać stołek. Po kilku miesiącach wskakuje na pakiety 'przyjęto zlecenie wyłączenia' i potem dekoder wylogowuje konto abonenta - więc można przyjąc, że w tym momencie play rozwiązał umowe/nastąpiła blokada usług z powodu braku płatności abonamentu. Miałem już tak na kilku urządzeniach, najdłużej wytrzymało urządzenie kupione w lipcu zeszłego roku, zlecenie deaktywacji przyszło w lutym, w marcu dekoder się wylogował.
Łatwo to poznać po tym, co jest nabite na dekoder. Jak tylko usługi dodatkowe za 2zł i pakiet darmowy - to podziała długo. Jak nabite jest extra + pozostałe to bankowo zgaśnie w ciągu krótszym niż 24mc umowa
Osoba którą zaczną windykować może odbić piłeczke i powiedzieć, że ją np. okradziono i mieć na to papier.
Różnie bywa i dobrze mieć jakiś dupochron.
Te dekodery głównie zastawia niepłacące menelstwo które w salonie bierze wszystko co dają, a sprzedawca wciska wszystko co ma bo musi norme wyrobić sprzedązową aby utrzymać stołek. Po kilku miesiącach wskakuje na pakiety 'przyjęto zlecenie wyłączenia' i potem dekoder wylogowuje konto abonenta - więc można przyjąc, że w tym momencie play rozwiązał umowe/nastąpiła blokada usług z powodu braku płatności abonamentu. Miałem już tak na kilku urządzeniach, najdłużej wytrzymało urządzenie kupione w lipcu zeszłego roku, zlecenie deaktywacji przyszło w lutym, w marcu dekoder się wylogował.
Łatwo to poznać po tym, co jest nabite na dekoder. Jak tylko usługi dodatkowe za 2zł i pakiet darmowy - to podziała długo. Jak nabite jest extra + pozostałe to bankowo zgaśnie w ciągu krótszym niż 24mc umowa