Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.6
Urządzenie: Mecool M8S pro +
Lokalizacja: PL
Płeć: Mężczyzna
Od jakiś 2 dni nie mogę niczego odpalić na Netfliksie z powodu błędu tvq-pb-103 (2.10.0). Zapowiedzi i reklamy uruchamiają się normalnie ale nie da się niż niczego obejrzeć bo wyskakuje ten błąd. Na Mi boxie i telefonie problemów nie ma. Czyżby netflix nie dawał już wsparcia dla Mecoola? Resetowanie pudełka, wgrywanie aplikacji na nowo nie pomogło. Ktoś ma może ten sam problem?
Liczba postów: 6,027
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie:
Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Wszyscy mają ten problem na wszystkich chińskich urządzeniach. Na chwilę obecną można używać aplikacji z tabletu/telefonu.
Netflix niby twierdzi, że wie o problemie i starają się go rozwiązać, a producent Mecoolów też się niby wzięło za sprawdzanie.
Także znów trzeba czekać...
Liczba postów: 213
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
10
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: SHIELD 2017, Mi Box 3, T-Mobile Box, Play NOW Box v1, Play NOW Box v3, Canal + BOX, Fire TV MAX, Xiaomi TV Stick 4K (V2)
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Ja tylko napisze jak ktoś się czasem pyta co lepsze Mi Box czy Mecool. To przy ATV taka właśnie jest różnica między urządzeniem z certyfikatem i bez, że w tym bez z dnia na dzień wtyczka może powiedzieć papa. Jestem święcie przekonany że to zamierzone działanie netflixa.
Liczba postów: 6,027
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie:
Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Jedyny plus mi boxa to certyfikacja Netflix. Jednak jeden plus to za mało jak dla mnie. Teraz ludzie powoli zaczynają wymieniać znów telewizory na nowe i tam już praktycznie wszędzie jest Netflix. Więc taki mi box nawet jednego plusa nie będzie mieć.
Jeśli to znów zamierzone działanie to pożegnam się z nimi - płacić za usługę i nie móc z niej korzystać to przesada.
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2018
Reputacja:
6
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
- Linux
- Android
- Android TV
- CoreELEC
Urządzenie: MiniMX, Mi Box
Lokalizacja: Internet
Płeć: Mężczyzna
Jedyna możliwość do dzwonić do nich nawet codziennie, niech wiedzą, i oddają kasę za każdy dzień tak jak operator tv kiedy z jego winy nie masz możliwości oglądania tv.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
Urządzenie: MECOOL M8S Pro+ ATV, CoreELEC, MiBox
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
11-12-2018, 02:50 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2018, 02:51 PM przez robert32.)
Podobnie Netflix pisał przy poprzedniej "awarii", że niby inżynierowi sprawdzają itd. Gdyby nie fix od producenta Mecooli, dawno było by już pozamiatane. Jeżeli ktoś coś poradzi to tylko producent urządzeń.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
Urządzenie: M8S PRO +
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Ja dzisiaj, oprocz tego problemu z odpalaniem filmow z netflixa, nie moge nawet przez apke hd polaczyc sie z serwerami netflixa. Nie wiem o co chodzi. Przeisntalowalem dzisiaj apke i nawet nie moge sie polaczyc, zeby dane logowania wpisac. Oczywiscie na boxie apka tabletowa laczy sie normalnie (choc przez chwile tez mialem problem, ale zniknal). Ma ktos tak? Albo moze wie ktos co zrobic zeby chociaz polaczenie apka zlapala?
Liczba postów: 6,027
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie:
Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
U mnie to samo więc albo coś robi Netflix żeby naprawić albo żeby z**ać do końca.