Liczba postów: 148
Liczba wątków: 11
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
3
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: PC Android
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
wylacz w kodi akceleracje sprzetowa to powinno pomoc
Liczba postów: 6,026
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie:
Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Próbuj inny kabel hdmi, inny port hdmi. Jeśli problem się pojawi ponownie to możliwe, że coś z boxem. Jeszcze, możesz zainstalować na karcie SD LibreELEC żeby wykluczyć problem sprzętowy.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: mecool
Lokalizacja: TM
Płeć: Mężczyzna
Mam podobnie. Nie pomaga zmiana telewizora, kabla HDMI, wejścia, poprostu nic. Kontaktowałem się ze sprzedawcą kazał wyłączyć CEC hdmi w urządzeniu oraz włączyc zmianę RGB - bezskutecznie. Urządzenie to mecool m8s+, testowałem na telewizorze sony oraz samsung. Pomożecie czy reklamować produkt? Pozdrawiam
Liczba postów: 529
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2017
Reputacja:
31
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie:
XONE , H96 MAX
Lokalizacja: local
Płeć: Mężczyzna
21-12-2017, 05:28 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-12-2017, 05:33 PM przez zm1c4l.
Powód edycji: Expired problem
)
W SONY niech ustawi na kolory YUV a na boxie w opcji Color Space włączy force RGB opcja jest przeznaczona dla starszych telewizorów SONY i Philips. Sprzedawca zresztą dobrze radził.
---
Teraz zauważyłem że problem trochę starej daty ale może komuś to się przyda taka informacja.