Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem z kodi
#1
Witam wszystkich...
potrzebuje pomocy przy kodi, jestem poczatkujacy i zielony w temacie wiec moze byc ciezko  [Obrazek: biggrin.png] 
jakis czas temu kupilem TV BOXa SCISCHION V88 4K z Kodi 16 system Android..., wszystko chdzilo ok, ale ostatnio zaczal mi sie wieszac bardzo, szukalem w necie i zobaczylem ze jest aktualizacja wiec zrobilem aktualizacje i teraz mam puste, czyste kodi 17.6 krypton...
nie mam nic ani telewizji ani radia nic...., prubowalem pobrac kilka linków miedzy innymi taki: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. bo podoba mi sie ultimate, ale kodi nierozpakowywuje plików tak jakby wszystkie linki byly puste...
niewiem moze jest jakies bazowe oprogramowanie które najpierw musze zainstalowac....
Pomóżcie prosze...
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
To pisz do twórców buildu kodiultimate. Powinni pomóc, skoro kasę za to biorą.
A spróbuj może czegoś lepszego... By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. rejestracja na forum za free masz tam kilka buildow, FAQ itp
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
Płacić za coś co jest za darmo, totalnie bezsensu.

@ssuchypl77 jeśli mimo tego zapłaciłeś za KU i chcesz go zainstalować to na czystym kodi musisz dodać repozytorium.

http://ku.onthewifi.com/KUrepo/

Instalujesz wizard , w ustawieniach wpisujesz swój kod który jak przypuszczam masz  Cool  i instalujesz build.
Odpowiedz
#4
Hej..., nie panowie ja nie płaciłem za nic, poprostu na you tubie oglądałem jak wkleić linki..., nawet nie wiedziałem ze KU jest płatne, poprostu chce tylko odzyskać telewizje?
Odpowiedz
#5
Odpowiedz
#6
dobra a jak tego WP Pilot do kodiego wsadzic??
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Poradnik z instrukcją instalacji jest na głównej:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz


Skocz do: