Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MECOOL M8S PLUS W Android 7.1 TV BOX - BLACK EU PLUG + 2GB RAM + 16GB ROM 2
#1
Witam,  w Chinach można zakupić takie oto urządzenie:  By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Wygląda jak Mi box, i ma 16gb pamięci wbudowanej, no i tylko 149 zł .
Mam zamiar kupić boxa ,będzie to  Mi box, albo jeden z Mecooli (M8S pro plus,M8S pro L), ale natknąłem się na ten nowy , wyglądający jak Mi box, i teraz sam nie wiem , czy ta "podróbka"  Mi Boxa jest coś warta?
Nie znam się za bardzo na specyfikacjach, Mi box jest znany i wszystko ma co mi jest potrzebne do szczęścia , ale mało pamięci wbudowanej, tylko 8gb.
Boxa chcę używać do Kodi, filmów i seriali , dobrze jakby Netflix i youtube chodziły w 4K , lub przynajmniej w 1080p 
W gry nie gram, ale kto wie, może mnie kiedyś najdzie, więc szkoda , że te wszystkie boxy mają po 2/8 pamięci.
Moje pytanie, co kupić? Big Grin , budżet jaki sobie założyłem 150-250 zł , dlaczego te Mecoole są na zwykłym Androidzie? czy lepiej mieć Android TV , czy sam Android? 
Telewizor to 42 cale LG Full HD, (jakieś 6-7 lat), i kino domowe, więc oczekuję też, aby box dawał przynajmniej dźwięk przestrzenny 5.1
Xiaomi, jest do wyrwania za 250 zł, na Ali z wysyłką z europy, za 217zł.(więc odpada cło/wat) 
Może jest gdzieś recenzja tego mecoola M8Splus wersja 2/16gb ?, i czy on daje dżwięk w 5.1?
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Wygląda fajnie.... ale chyba nie warto - lepiej dołożyć do miboxa albo mecoola na którego wgrasz ATV.
Ten box z linka ma tylko wifi 2.4 i nie ma portu ethernet, tak że z szybkością netu może być słabo.
Odpowiedz
#3
Ten box z powyższego wątku , to także mecool, może też można tam wgrać ATV?
Odpowiedz
#4
@Adrian daruj sobie s905w procesor, bierz coś z s905x/s912
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5