Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Początkujący/ShieldTV - dobre streamingi i duże hevcy problemy do rozwiązania
#1
Witajcie,  jestem totalnie zielonym użytkownikiem natomiast chcę to zmienić stopniowo m.in. dzieki Wam Smile
Teraz niestety mam mocno zapełniony czas i nie mogę sobie pozwolić na siedzienie po kilka godzin dziennie i rozwiązywanie samemu tematu kodi dlatego powstawł ten post.

Mam Nvidia Shield TV 2017 bo kupiłem je w mega promocji
Kupiłem ze względu na dwie rzeczy, do których będę go urzywał
1. Streamingi typu Netflix, HBO, wszelkie inne VOD + Youtube – interesuje mnie maxymalna jakość i płynność bo kupiłem sobie Nawet fajny telewizor z prawdzimy 4k z i HDR do tego mam soundbar z DTSX i innymi także zależy mi na pięknym odbiorze.
Wydaje mi się (jeśli się mylę to mnie poprawcie),żę to Netflixów i YT itp. Taki Shield spokojnie daje radę bez modyfikacji od razu załącza się dźwięk 5.1 , Utra HD obraz itd.
2. Tutaj jest problem i chcę go rozwiązać… chodzi o filmy x265 hevc po nawet 80GB – prawdziwy HDR 10 bitów, prawdziwe 4k i wypasiony dźwięk.
jedni mówią,że doinstalowanie vlc czy mx playera do shileda wystarczy i wszystko poleci ale ja w to nie wierzę
grupa osób mówi,żę tylko PLEX (natomiast to kosztuje sporo z tego co wiem + wymaga włączania PCta na czas oglądania filmu/posiadania NASa) wiec mnie odrzuca
zostaje KODI i dlatego tutaj jestem. Kupiłem tanio dysk ssd 500gb i obudowe do niego z usb 3.0 i z niego chcę filmy odpalać na Shield


Zanim przejdziemy do konkretnych pytań chciałbym powiedzieć o dwóch rzeczach: będzie w shield karta pamięci bardzo dobra 64GB jako internal + zależy mi na tym,żeby nie grzebać jakoś zbytnio w tym boxie bo 80% tego, co oglądam to po prostu netflix i YT także nie chcę zmieniać ROMów, robić Rootów czy instalować kodi jak libreelec gdzie androida nie będę miał