10-03-2019, 04:13 PM
(10-03-2019, 01:51 PM)fidox111 napisał(a): zanim poszedłem ustawić język ... aplikacje chyba się zaktuLIZOWAŁY BO:
1. jask dawałem wcześniej w ustawieniach aplikacji sklep play usuń aktualizacje to pojawiała się wersja 12
a teraz... po tym jak zresetowałem (ale hasło zostało) wchodze na ustawienia/aplikacje i widze że:
a. mam google play v 12
b. mam kodi v 18. BETA
Jeszcze raz powtórzę:
Wyłącz internet (usuń połączenie wifi w boxie albo odłącz kabel sieciowy z gniazda rj45 boxa albo wyłącz router wifi) i baw się w konfigurację.
Podejrzewam, że wraz ze zmianą wersji sklepu mogą być kasowane ustawienia aktualizacji aplikacji. Stąd ta samoczynna aktualizacja Kodi 17.
Konto Google nie jest Ci potrzebne bo Kodi 18.1 możesz pobrać z podanego linku.
Przed instalacją wyłącz internet i wyczyść wszystko dokładnie.
Po zainstalowaniu Kodi sprawdź działanie. Włącz i wyłącz i ponownie włącz. Jak będzie dobrze to podłącz internet.
Po podłączeniu internetu sprawdź działanie Kodi. Jak będzie dobrze to instaluj dodatki. Po zainstalowaniu dodatku sprawdź działanie Kodi. Jak będzie dobrze sprawdź działanie Kodi z dodatkiem...