Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NETFLIX KODI
#61
(04-07-2019, 06:38 PM)Tomek napisał(a): A próbowałeś usuwać dane wtyczki Netflix z katalogu profilu?

Nic takiego nie robiłem, nawet nie wiem gdzie to się robi
Odpowiedz
REKLAMA:



#62
Najprościej. Usuń wtyczkę. Przy usuwaniu wyskoczy pytanie czy usunąć wszystkie powiązane dane, ustawienia. Wybierz tak. Zrestartuj kodi. Zainstaluj na nowo wtyczkę Netflix.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Odpowiedz
#63
Witam.
Wiem, że gdzieś tu było, ale się pogubiłem (były jakieś zmiany numeracji). Skąd pobrać w miarę nową, działającą wersję?
Odpowiedz
#64
Najnowsza wersja beta to 14b24 do pobrania z repo castagnait
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
U mnie wersje daily. W 100% niestabilne
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Odpowiedz
#65
Zainstalowałem z tego linka powyżej. Film niby startuje,ale otrzymuje komunikat o błędnym adresie email, lub haśle. Gdzie po pierwszym uruchomieniu (odinstalowałem poprzednią wersję) pytalo o email i hasło. Poprawnie się zalogowało,widzę moje profile.
Dodam, że korzystam z OSMC Kodi 18.
Odpowiedz
#66
Zawsze po pierwszej instalacji wtyczki i logowaniu musiałem robić restart urządzenia bo inaczej wywalało błąd o logowaniu.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]
Odpowiedz
REKLAMA:



#67
Restartowałem...
Dodam, że Netflix uruchamia się normalnie, widzi moje profile (pytał o email i hasło przy pierwszym uruchomieniu) . Mogę wyszukać filmy. Problem pojawia się dopiero gdy chcę któryś odtworzyć. Wtedy wyświetla komunikat o błędnym emailu lub haśle.
Dołącze loga
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości