10-10-2020, 03:34 PM
Mam problem z zalogowaniem się - za każdym razem wyskakuje komunikat o nie poprawności danych. Co robić w takim przypadku ?
NETFLIX KODI
|
10-10-2020, 03:34 PM
Mam problem z zalogowaniem się - za każdym razem wyskakuje komunikat o nie poprawności danych. Co robić w takim przypadku ?
REKLAMA:
10-10-2020, 03:53 PM
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
10-10-2020, 05:10 PM
(10-10-2020, 03:34 PM)jp44 napisał(a): Mam problem z zalogowaniem się - za każdym razem wyskakuje komunikat o nie poprawności danych. Co robić w takim przypadku ?Odnośnie przycinania o którym piszesz w shoutboxie to pewnie sprzęt nie wyrabia przy 1080p. Netflix w kodim pod windowsem/linuxem korzysta tylko z softwerowego dekodowania. Jak byś napisał jaki sprzęt,system operacyjny używasz było by prościej coś poradzić
17-10-2020, 08:53 PM
Dobry wieczór. Prosiłbym o pomoc w znalezieniu problemu z moją wtyczką netflixa. Bardzo często wysypuje się podczas odpalania, w różnych momentach np: przy wchodzeniu do profilu, przy wchodzeniu w daną kategorię filmową, podczas używania "szukaj" - jak już odpalę film, serial to już idzie bez problemu, ale niekiedy potrzebuję z 10 prób nim dobrnę do celu. Podaje logi z kodi:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. Dziękuje za wszelkie sugestie.
17-10-2020, 09:03 PM
A spróbuj w opcjach corelec (ustawienia - coreelec - sieć) ustawić Czekaj na sieć przed uruchomieniem kodi - coś mi się wydaje że sieć ci nie wstaje na czas i stąd te błędy
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW REKLAMA:
17-10-2020, 10:10 PM
18-10-2020, 06:16 AM
Oczywiście restart zrobiłeś? Odczekaj chwilę po uruchomieniu kodi, zanim wejdziesz. Spróbuj też w opcjach Netflix, w zaawansowanych włączyć czas wykonywania i spróbuj też opcji IPC przez HTTP.
Nie masz czasem włączonej synchronizacji statusu oglądania? To też może mieć wpływ na timeout. Na jakim sprzęcie to masz?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
18-10-2020, 01:39 PM
Witam. Restart oczywiście robiłem całego urządzenia nawet, mój sprzęt to X96Max Plus S905X3 4gb/32gb. Opcję IPC przez HTTP włączyłem ale wtyczka i tak się wysypała. Gdzie znajdę opcję synchronizacji statusu oglądania? Spróbuje jeszcze ten czas wykonywania włączyć i potestować ale to dopiero późnym wieczorem. Dam znać znać jak się sprawa potoczy. Dziękuje za podpowiedzi.
18-10-2020, 02:33 PM
Jeśli nie wiesz gdzie jest ta opcja, to na pewno jej nie włączałeś.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|