Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
29-03-2020, 08:09 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2020, 08:26 PM przez Shyr.)
Często mi ostatnio wywala te błędy. Teraz widzę, żę błąd kolejny raz powtórzył się w Seriale - puste wyniki wyszukiwania, puste katalogi. W Filmach wszystko działa.
REKLAMA:
Liczba postów: 3,843
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
437
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
W takim razie bez logów się nie obejdzie. Wtyczka działa normalnie. Zarówno trakt jak i tmdb/TVDb działają poprawnie. Coś musi ci blokować połączenia z tymi serwisami.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
30-03-2020, 02:13 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2020, 11:11 PM przez Shyr.)
Liczba postów: 3,843
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
437
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
31-03-2020, 10:38 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2020, 10:42 AM przez Tomek.)
Patrząc tu:
Saving fileitems [plugin://plugin.video.fanfilm/?action=tvshows&url=trending]
2020-03-31 01:07:54.113 T:1937326096 DEBUG: -- items: 41, sort method: 0, ascending: false
To znalazł 41 seriali w dziale trend
Spróbuj wyczyścić cache zarówno w Fanfilm, jak też w samym kodi.
Jesteś drugą osoba która zgłasza ten błąd, niestety - nie potrafię go powtórzyć. Spróbuj przeinstalować kodi, zmienić skórkę..
Nie zmieniałeś kluczy do TVDB w ustawieniach?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 6,026
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie: Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Kolega ma też problem z połączeniem WiFi w innym temacie, może to ma coś wspólnego.
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
31-03-2020, 03:47 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2020, 03:49 PM przez Shyr.)
(31-03-2020, 11:32 AM)mjw napisał(a): Kolega ma też problem z połączeniem WiFi w innym temacie, może to ma coś wspólnego.
Nie, nie. Łączę się ręcznie (wybieram sieć Wi-Fi z listy).
REKLAMA:
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
01-04-2020, 05:57 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2020, 06:02 PM przez Shyr.)
(31-03-2020, 10:38 AM)Tomek napisał(a): Patrząc tu:
Saving fileitems [plugin://plugin.video.fanfilm/?action=tvshows&url=trending]
2020-03-31 01:07:54.113 T:1937326096 DEBUG: -- items: 41, sort method: 0, ascending: false
To znalazł 41 seriali w dziale trend
Spróbuj wyczyścić cache zarówno w Fanfilm, jak też w samym kodi.
Jesteś drugą osoba która zgłasza ten błąd, niestety - nie potrafię go powtórzyć. Spróbuj przeinstalować kodi, zmienić skórkę..
Nie zmieniałeś kluczy do TVDB w ustawieniach?
@ Tomek, widziałem właśnie, że już ktoś miał podobnym problem w tym wątku.
Usunięcie cache z Kodi - Jaka wtyczka jest rekomendowana? Mogę zrobić to ręcznie?
Klucz do TVDB - Używam domyślnego klucza, nic nie zmianiałem.
Liczba postów: 69
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2020
Reputacja:
2
Wersja Kodi: 18.6
System operacyjny:
Urządzenie: Raspberry PI 3B+
Lokalizacja: Łomża
Płeć: Mężczyzna
Podpowiedzcie jak tą wtyczkę skonfigurować do działa z real-debrid, bo nie mogę tego ogarnąć.
Liczba postów: 2,509
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
136
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(04-04-2020, 08:48 PM)LocaR napisał(a): Podpowiedzcie jak tą wtyczkę skonfigurować do działa z real-debrid
Aktywne konto na Real-Debrid ma?
Wyszukiwarka na forum, mu się "zacięła"?
mjw napisał(a):W przypadku FF wchodzisz w ustawienia -> konta -> ustawienia resolveurl -> universal resolvers -> real-debrid authorize my account.
Liczba postów: 3,843
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
437
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
(01-04-2020, 05:57 PM)Shyr napisał(a): (31-03-2020, 10:38 AM)Tomek napisał(a): Patrząc tu:
Saving fileitems [plugin://plugin.video.fanfilm/?action=tvshows&url=trending]
2020-03-31 01:07:54.113 T:1937326096 DEBUG: -- items: 41, sort method: 0, ascending: false
To znalazł 41 seriali w dziale trend
Spróbuj wyczyścić cache zarówno w Fanfilm, jak też w samym kodi.
Jesteś drugą osoba która zgłasza ten błąd, niestety - nie potrafię go powtórzyć. Spróbuj przeinstalować kodi, zmienić skórkę..
Nie zmieniałeś kluczy do TVDB w ustawieniach?
@Tomek, widziałem właśnie, że już ktoś miał podobnym problem w tym wątku.
Usunięcie cache z Kodi - Jaka wtyczka jest rekomendowana? Mogę zrobić to ręcznie?
Klucz do TVDB - Używam domyślnego klucza, nic nie zmianiałem. Ja korzystam z kcleaner.
Co do reszty. Masz coś nie tak ze swoją instalacją. Fanfilm naprawdę działa całkiem dobrze jak na obecną sytuację (znikające strony z źródłami, martwe linki).
Spróbuj może na nowo postawić kodi, bez przywracania kopii zapasowej.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
|