15-02-2021, 07:55 PM
Też tak miałem i mi napisał, że to problem z internetem. Odpaliłem VPN i działało. Po kilku dniach samo się naprawiło.
Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Pomoc w konfiguracji Teleelevidenie
|
15-02-2021, 07:55 PM
Też tak miałem i mi napisał, że to problem z internetem. Odpaliłem VPN i działało. Po kilku dniach samo się naprawiło.
Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. REKLAMA:
15-02-2021, 07:57 PM
gs18 napisał(a):chyba cos mnie blokuje W tym odwiecznym związku genowym ojciec/syn dla uściślenia... - dwa różne konta? dwie różne listy? - jedno wspólne konto? dwie różne listy? - jedno wspólne konto? jedna wspólna lista?
15-02-2021, 08:18 PM
(15-02-2021, 07:57 PM)Łonogrzmot napisał(a):gs18 napisał(a):chyba cos mnie blokuje
14-03-2021, 03:06 PM
Czy ta usługa generuje po zapłaceniu plik m3u?
14-03-2021, 04:40 PM
Tak można.pobrac listę m3u i inne w zależności od typu odtwarzacza np dla.vlc, openbox
14-03-2021, 05:18 PM
A jaki jest dokładny link do pobrania swojej listy m3u?
REKLAMA:
14-03-2021, 05:27 PM
Masz go dostępnego po zakupie listy. Każdy ma indywidualny
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
14-03-2021, 05:31 PM
14-03-2021, 05:36 PM
14-03-2021, 05:44 PM
(14-03-2021, 05:36 PM)Łonogrzmot napisał(a):(14-03-2021, 05:31 PM)tovef89458 napisał(a): Coś nie mogę znaleźć Sprawdzałem wszystkie po kolei i nigdzie tego nie widzę, możesz podać swój link, żebym mógł wkleić w przeglądarkę i normalnie pobrać? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|