Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie działa TV na WiFi i kablu tylko transmisja danych na telefonie
#1
Witam, jak w temacie ktoś zna rozwiązanie tego?
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Tak. Coś ci blokuje na routerze. Albo dostawca sieci do routera blokuje. Podałeś tyle szczegółów że głowa pęka.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
(15-07-2020, 04:11 AM)Tomek napisał(a): Tak. Coś ci blokuje na routerze. Albo dostawca sieci do routera blokuje. Podałeś tyle szczegółów że głowa pęka.
Co tu więcej pisać? Mam tv na tv box i smartphone, na tv boxie nie działa, ani przez kabel, ani przez Wifi, tylko w nocy działa. Na telefonie nie działa przez Wifi, tylko w nocy, a jak włączę transmisję a wyłącze Wifi to wszystko chodzi o każdej porze. Wifi prędkość około 100 MB, testowane na telefonie i na boxie. Zaznaczam że problem zaczął się pojawiać około 5 dni temu, inni korzystający z tej tv nie mają takiego problemu. Kupilem nawet listę z Ali i to samo się dzieje. Dzięki za odpowiedź.
Odpowiedz
#4
(15-07-2020, 07:04 AM)Czarbi napisał(a): Co tu więcej pisać?
inni korzystający z tej tv nie mają takiego problemu.

Hmmm nie znam się, ale może napisz przez jaką aplikację/wtyczkę usiłujesz odtwarzać tą listę m3u, na jakim systemie z jego numerem, restart routera, ponowna konfiguracja ustawień, zmiana pasma sieci, zmiana numeru portu, jeżeli jest taka możliwość, sprawdzenie bezpośrednio połączenia TV BOX-a kablem doprowadzającym sieć z pominięciem routera, w ostateczności kontakt z dostawcą sieci...
Odpowiedz
#5
Może to się wydać śmieszne, ale u mnie na jednym z boxie też było podobnie. Problemem okazała się ... Mikrofalówka u sąsiada za ścianą. Skutecznie tłumiła wifi. Ale sprawdź router i dostawcę. Bo to ewidentnie oni
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#6
Sprawdź przez VPN
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Przez VPN chodzi pięknie ciekawe dlaczego?
Odpowiedz
#8
no bo dostawca, czesto świdomie tego nie robią, wystarczy telefon
▂▃▅▇█▓▒░۩۞۩ -=# N.I.X.S #=- ۩۞۩░▒▓█▇▅▃▂
"wiem, wiem że gdzieś istnieje idealny świat gdzie ktoś czyta posty a nie tylko zadaje pytania"
Odpowiedz
#9
(15-07-2020, 06:33 PM)Czarbi napisał(a): ciekawe dlaczego?

Czemu nie skontaktujesz się wreszcie z dostawcą sieci, opisując sytuację, może to czysty przypadek, niedopatrzenie z jego strony, ludzki błąd itp. itd...

A bez VPN klasyczne serwisy typu Netflix, HBO GO też masz problem z płynnym działaniem/przepustowością łącza, w porze dziennej?
Odpowiedz
#10
netfix blokuje vpn czesto, no ale fakt vpn to chyba rak naszych czasów, wszedzie reklamy itp a nikt nie widzi ze zamiast 100mb jest nagle 20mb i zacina
▂▃▅▇█▓▒░۩۞۩ -=# N.I.X.S #=- ۩۞۩░▒▓█▇▅▃▂
"wiem, wiem że gdzieś istnieje idealny świat gdzie ktoś czyta posty a nie tylko zadaje pytania"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości