06-08-2020, 02:11 PM
(06-08-2020, 10:27 AM)zorro_9 napisał(a): Robiłem resetowanie
Tak wyglądało mniej/więcej okno "zaproszenia" do resetowania?
W ostatnim czasie nabyłem w drodze zakupu, dwie sztuki przedmiotowego urządzenia, z dwóch różnych źródeł, dla znajomego wodza jednej z grup etnicznych w Nigerii, cały proces uzdatniania do funkcji użytkowych przebiegł bez najmniejszego problemu...w dużym skrócie począwszy od resetowania, poprzez Kodi i pochodne, skończywszy na TiviMate...WIFI na obydwu pasmach częstotliwości, uwag brak, dla jasności w tym samym pomieszczeniu router z ultra szybkim łączem...reasumując BOX z definicji musi działać dobrze, skoro tak działa
Dla potomnych => resetowanie/powrót do ustawień fabrycznych => po tej czynności wyłączamy urządzenie przyciskiem na pilocie => wyciągamy na kilkanaście sekund wtyczkę z gniazda elektrycznego => po ponownym uruchomieniu => aktywujemy połączenie sieciowe WIFI => w opcjach ustawień aktualizacja systemowa, jeżeli takowa będzie dostępna, a będzie => klasyczny restart urządzenia włącz/wyłącz => logowanie na konto Google => jedziemy z koksem typu Kodi, wtyczki, niezbędne aplikacje z Google Play, akceptujemy ich aktualizacje...
Z mojej strony temat wyczerpany, idę na plażę, fajnie wieje znad oceanu
@zorro_9 na chwilę obecną kieruj się tym co napisał @Tomek, czyli nie bierz do głowy