Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TiviMate premium + epg
#1
Witam wszystkich,

Potrzebuję pomocy odnośnie TiviMate. Zakupiłem już wersję premium tej aplikacji jako że jestem laikiem to niepotrafię korzystać z archiwum programów ( podobno w wersji premium działa to do 5 dni wstecz ? ). 

Drugi problem to z listą EPG. Wpisałem link z strony -> By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.. Listę załadowało, ale czy jest jakaś możliwość żeby automatycznie dodało listę do każdego programu ? Bo do tej pory robie to manualnie tzn. wchodzę na poszczególny kanał i przypisuję daną listę transmisji... jest to troche czasochłonne

Dziękuje za pomoc.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Wpisz adres epg: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. i powinno się automatycznie dodać do każdego kanału jeśli dostawcą jest plusx/telelevidenie. W ustawieniach ustaw żeby trzymało EPG 5 dni i już.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Witam serdecznie. Czy w tivimate premium jest taki myk żeby na danym kanale było przesunięte epg załóżmy o 2 godziny. Testuję listę i są kanały z przesunięciem czasowym. Sytuacja wygląda tak że epg jest prawidłowe tyle że np. 2 godziny wstecz. Oczywiście dla kanałów z naszej strefy czasowe jest idealnie.
Odpowiedz
#4
(19-12-2021, 09:40 AM)ricki_75 napisał(a): Czy w tivimate premium jest taki myk

Jest
Odpowiedz
#5
To już dużo a jakieś szczegóły? Znalazłem metodę pośrednią czyli nagrywanie niestandardowe ale szczerze wolałbym żeby epg było prawidłowo wyświetlane.
Odpowiedz
#6
(19-12-2021, 10:42 AM)ricki_75 napisał(a): a jakieś szczegóły?

Opcje kanału...nie ma za co


[Obrazek: Ze7udaWl.jpg]


Podziękowali: ricki_75
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(19-12-2021, 10:45 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(19-12-2021, 10:42 AM)ricki_75 napisał(a): a jakieś szczegóły?