Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iptv+Tivimate+Nokia8010=problem
#1
Od jakiegoś czasu na wyżej wymienionej konfiguracji (listy plusx oraz telee) borykam się z problemem braku synchronizacji głosu z obrazem Sad
Dodam iż Tivimate jest w wersji premium.
Po prostu na niektorych kanałach obraz jakby był odtwarzany w slow motion a głos leci normalnie co doprowadza do ich rozjechania o paręnaście sekund. Pomaga ponowne uruchomienie aplikacji ale po kilku sekunach problem powraca. Znowu obraz wyglada jak slow motion a głos jest już kila sekund dalej Sad 
Bez znaczenia jest czy box jest podlaczony do netu jest poprzez wifi czy kabel. Problem nie znika.
VPN nie używam. 
Próbowałem już nawet przywrócenia ustawień fabrycznych w Nokii oraz w Tivimate ale niestety jest bez zmian Sad

Czy ktoś już spotkał się u siebie z takim problemem? Huh

ps. w  takiej samej konfiguracji na Amazon Fire TV Stick wszystko chula bez problemu  Cool
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Mam ten sam problem. Nokia 8010.
Podczas oglądania tv na żywo obraz idzie w slow motion,jeśli wcisnę przycisk archiwum i przewinę do tyłu lub od bieżącego miejsca obraz idzie płynnie.
Sprawdzałem listę na ott_navigator i tivimate. W obu przypadkach dzieje się to samo. Ktoś wie jak to naprawić ?
Jestem ciekawy czy da się to zrobić bo w razie czego mam możliwość zwrotu boxa do 26 kwietnia. W poprzednim modelu 8000 nigdy czegoś takiego nie było.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#3
W piątek otrzymałem aktualizację do Android 12 i wszystkie w/w problemy znikły i w końcu działa AFR. Jeśli nie otrzymaliście aktualizacji ATV12 to napiszcie do support@streamview.com podając S/N urządzenia i swoje problemy z urządzeniem.
Odpowiedz
#4
Dobra ,czekam na odp od wsparcia. Swoją drogą trochę słabo ,że musimy pisać prosić o jakieś łatki.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#5
Szybciej będzie ręcznie sprawdzić czy jest aktualizacja bo na odpowiedź trzeba czekać kilka dni Wink
Odpowiedz
#6
To już dawno sprawdzone. Nie ma nic. Ciekawe kiedy support mi odpisze. Jak aktualizacja nie pomoże to trzeba będzie myśleć o zwrocie. Jednak problem wydaje się jakiś sprzętowy,na innych boxach tego nie widać problemu.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
REKLAMA:





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości