Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z archiwum
#1
Witam, to mój pierwszy dzień z kodi, jestem w tym temacie zielony, więc bardzo proszę o pomoc Smile

Obecnie jestem w trakcie testów ze stacja.tv. Oferuja 3 dni archiwum. 

Zrobilem wszystko tak jak opisane tutaj : By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Czyli mam wersję 19, włączyłem timeshift i catchup, wgrałem listę m3u i epg z epg.ovh. Wszystkie kanały się wgrały, epg również. Problem jest jednak z archiwum, gdy wybieram z przewodnika dany program, to nie mam tego przycisku "Odtwarzaj program". Byc moze problem jest w tym miejscu "Query format string". Ani jeden, ani drugi kod nie działa. Rozumiem, że te kody są dla tele i +x i dlatego nie działa archiwum przez innego dostawcę? Czyli jeśli nie mam tele, ani +x to nie bedzie działało archiwum w kodi? Ewentualnie musiałbym zdobyć to "String" od stacja.tv? O ile w tym jest problem...
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Nie idzie się tam zarejestrować - pewnie mają inny typ stringu - i trzeba by go podać.
Jak uda mi się dorwać listę do testów to zerknę.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
Jeżeli ktoś by chciał zerknąć to podam listę. Oni mają xtream codes. Próbowałem to ustawić w mTVGuide ale cały czas pokazuje info "Brak pliku do pobrania"
Odpowiedz
#4
To jak mam to zrobić? Bardzo proszę o pomoc Smile test tylko 24h, więc niedługo się kończy Smile
Odpowiedz
#5
(14-02-2021, 07:01 AM)Tomek napisał(a): Nie idzie się tam zarejestrować 

[Obrazek: pJk954Sl.jpg]

Rejestracja w pięć sekund, ale mniejsza z tym, za usługę dziękujemy [Obrazek: s018.gif]
Odpowiedz
#6
Mi po kliknięciu rejestracja wyświetla czysty ekran... Czyżby filtry na pihole coś podejrzanego wychwytywały... Nie wnikam... Szkoda czasu. Obawiam się że znikną szybko
[Obrazek: ad09084d6bacaa06452701a3190ecc97.jpg]