Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fanfilm
#1
Witam, zainstalowałem sobie wtyczki wszystko fajnie pięknie ale niestety w większości filmów jest brak dostępnych źródeł, można coś z tym zrobić?
REKLAMA:



#2
A wystarczyło się rozejrzeć.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
#3
Zapoznałem się z linkiem ale nic z niego nie rozumiem, możesz wytłumaczyć co w takim razie zrobić aby zwiększyć dostępność źródeł, jestem trochę zielony w temacie.
#4
Wykupić konto tb7 i dodać do FanFilm: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Wystarczy czytać do końca i ze zrozumieniem.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
#5
Nie, nie zapoznałeś się. W tym wątku do którego dostałeś linka, masz też odnośnik do artykułu o tb7.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
#6
REKLAMA:



#7
I dalej nie czytasz. A wystarczy tylko wejść na tb7 i się rozejrzeć. By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. - "Po zakupie oraz codziennie o północy na Twoje konto wpływa 10GB Limitu Premium do wykorzystania na pobieranie. Niewykorzystany transfer przechodzi na kolejny dzień i kumuluje się do maksymalnie 30GB!"
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
#8
wybacz ale to mój pierwszy kontakt z kodi ,ucze się..Jak narazie wszystko skonfigurowane i działa jak należy. Big Grin
#9