Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szukam TV BOXa i... telewizora :)
#1
Hej!

Trafiłam na to forum poszukując informacji o Kodi i polecanym sprzęcie.

Generalnie do tej pory używałam Kodi i różnych wtyczek (głównie Exodus) na PC, pod Windowsem. Tak się jednak złożyło, że stary telewizor się zepsuł i stanęłam przed koniecznością zakupu nowego. Przy okazji postanowiłam zakupić w końcu ten słynny TV BOX i cieszyć się Kodi na telewizorze.

W związku z powyższym chciałabym poprosić o rekomendację zarówno do BOXa, jak i telewizora.

BOX: to chyba wiadomo, najważniejsze, żeby był uniwersalny i pozwalał na w miarę bezproblemową instalację wtyczek i ich obsługę przez osobę średnio rozgarniętą technicznie Smile Oczywiście odtwarzanie też jest ważne Wink Liczy się bardziej jakość niż cena w tym wypadku. Co moglibyście zarekomendować?

TV: niezbyt duży, 40-42 cale, możliwie bezawaryjny. Tu mam problem z opisem, bo nie znam się na tym zupełnie. Nie mam dużego budżetu, powiedzmy, że ok. 2000 zł, może ciut więcej. Ważna jest dla mnie możliwość podłączenia pamięci USB i odtwarzania z niej bezpośrednio filmów (chociaż pewnie przez BOX też da radę to zrobić). Byłabym wdzięczna za rekomendację marki i modelu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i z góry dziękuję. W razie czego odpowiem na dodatkowe pytania, jeśli coś źle opisałam.

A.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Pozdrawiam Smile
Odpowiedz
#3
(25-02-2021, 09:51 PM)Anita napisał(a): Byłabym wdzięczna za rekomendację marki i modelu.

Żadnej zabawy z BOX-ami, do telewizora dokładamy kilka cali i dostajemy idealny model cena/jakość/parametry...full serwisy/usługi ceftyfikowane, na czele z Dolby Vision bez którego Neftlix "nieistnieje"...BOX totalnie zbędny....



[Obrazek: Nd3oM6gl.jpg]
Odpowiedz
#4