Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tivimate brak dźwięku Canal+
#1
Witam. 

Mój problem polega na tym , iż nie mam dźwięku na każdych kanałach Canal+ . Zmieniałem ścieżki dźwiękowe i nic. Moje urządzenie to x96 max plus, aplikacja to Tivimate, lista teleelevidenie. Może ktoś borykał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Też tak miewam... Generalnie problem leży w ustawieniu dźwięku przestrzennego - sprawdź czy masz ustawione automatyczne dobieranie systemy dźwięku. A jak to nie pomaga to poustawiaj ręcznie wymagane tryby.
Odpowiedz
#3
Sprawdzałem na automatycznym i na manualnym, wybierałem różne opcje i dalej nic nie działa. Może mam wybrać jakiś jeden konkretny tryb na manualnym?
Odpowiedz
#4
Tego to Ci nie powiem bo ja czasami muszę przełączać na auto, a innym razem włączam wszystkie ręcznie.
Kiedyś była jeszcze taka przypadłość, że jak wyłączałem TV i ostatnio oglądanym kanałem był któryś z C+, to po załączeniu też nie było dźwięku - wystarczyło zmienić kanał na jakiś spoza grupy C+ (również Kuchnia+ czy ale kino+ też to dotyczyło) i z powrotem przełączyć na C+ i dźwięk się pojawiał. Ale ten problem zniknął po którejś z ostatnich aktualizacji.
Odpowiedz
#5
[Obrazek: 350D7nD.jpg]
Odpowiedz
#6
Próbowałem wszystkie powyższe opcje i nic. Nie mam pomysłu na to jak rozwiązać ten problem.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(16-03-2021, 08:05 PM)qba97 napisał(a):  i nic. Nie mam

Zamotałeś/zapętliłeś coś straszliwie, współcześni mi użytkownicy nie zgłaszają już takich "problemów", oczywiście w domyśle TiviMate w wersji Premium, lista Non-Apple devices?

Reset/powrót do ustawień fabrycznych, na kilka minut wyciągnięta wtyczka z gniazdka elektrycznego...jeszcze raz na spokojnie konfiguracja od początku...dźwięk na 100% działa w poszczególnych kanałach paczki made in Canal+, na wyżej wymienionym "zestawie" BOX + aplikacja/lista...
Odpowiedz
#8
(16-03-2021, 07:15 PM)Łonogrzmot napisał(a): [Obrazek: 350D7nD.jpg]
Łonogrzmot, ale Ty pamiętliwy jesteś, heh. Prawda jest jednak taka, że wtedy wydawało się, że to trwałe pomogło, w rzeczywistości jednak wspomniane problemy sporadycznie się pojawiają.
Odpowiedz
#9
A więc przywróciłem ustawiania fabryczne , wszystko od nowa zainstalowane , no i niestety zero poprawy. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?

Edit: zmieniłem dekoder dźwięku na programowy i włączyłem przekazywanie dźwięku i jak na razie śmiga. Mam nadzieję , że tak zostanie. Dzięki za wasze zainteresowanie. Temat do zamknięcia Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości