Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc przy kodi
#1
Panowie nie wiem co jest ale po wgraniu kodi na CANAL+ BOX 4K wywala dźwięk jak i na kodi tak i na samym systemie boxa.
Pierwszy raz mi tak się dzieję na innych boksach nigdy tak się nie działo.
Proszę o pomoc jak ktoś się już z tym spotkał.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Jak by ktoś miał podobny problem co ja to tak się dzieje na kodi 19 na 18,9 idzie bez problemu
Odpowiedz
#3
A skąd to Kodi instalujesz z google play?

Na twoim miejscu spróbował bym zainstalować z pendriva najnowszą wersje testową v19:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Box od Canal+ jest chyba na procku s905x2 - więc niby powinno działać bez problemów...
Odpowiedz
#4
Canal+ Box 4K procesor Quad Core 1.80Ghz Amlogic
Odpowiedz
#5
Próbowałem ostatnie kodi 19 i nic to nie dawało dalej głos wywala tylko na 18,9 idzie i normalnie działa
Odpowiedz
#6
(05-05-2021, 05:55 AM)maxsm80 napisał(a): Próbowałem ostatnie kodi 19 i nic to nie dawało dalej głos wywala

A próby testowe zmian ustawień opcji dźwięku w samym Kodi 19, oraz w menu ustawień dźwięku urządzenia były czynione, nie przynoszą pozytywnego rezultatu?

Jeżeli nie, to...[Obrazek: k045.gif]

Cytat:Sprawdź czy dźwięk nie jest wyciszony na pilocie od dekodera, oraz od telewizora
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Kolego nawet nie wiem gdzie takie ustawienia są i czy by to pomogło ale zawsze można się pobawić
Odpowiedz
#8
@maxsm1980 Czy chodzi Ci o to że nie masz dźwięku w Kodi?
Jeśli tak, to ja mam dokładnie to samo w jednym telefonie i jednym tablecie, oba z Android 7.
Sprawdzałem już i na Kodi 18.9 i na Kodi 19, nie pomagają też aktualizacje wtyczki InputStream jak też wtyczek do konkretnych portali.
Problem pojawia się we wszystkich wtyczkach korzystających z DRM - ja sprawdzałem na: Player, HBO GO i Ipla.
Pisałem o tym na forum (By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.) i od miesiąca nikt mi nie odpisał.
Podejrzewam że w moim przypadku za problem odpowiadają te wpisy w logu Kodi:
2021-04-05 17:51:22.302 T:13324   ERROR: CDVDAudioCodecFFmpeg::Open() CryptoSessions unsuppoted!
2021-04-05 17:51:22.302 T:13324   ERROR: Unsupported audio codec
2021-04-05 17:51:22.302 T:13324 WARNING: OpenStream - Unsupported stream 1004. Stream disabled.
Nie mam już żadnego pojęcia o tym, jak z tym poradzić. Doszedłem do ściany.
I nie, @Łonogrzmot , w moim przypadku na pewno sprzęt nie był wyciszony. Słyszę dźwięki systemowe Kodi przy przełączaniu widoku, zresztą wtyczki bez DRM działają normalnie (np. TVP, WP Pilot).
Na Kodi dla PC/Windows wszystko działa OK.
Odpowiedz
#9
U mnie całkowicie wywala dźwięk po włączeniu kodi jak i w samym kodi tak i po wyjściu z niego na boxie nie ma żadnych dźwięków pomaga tylko restart ale w końcu pozbyłem się problemu canal + box poszedł do salonu tam żona urzęduje a jej kodi nie potrzebne a mi doszła paczka z beelink gt king pro i teraz to zaczęła się zabawa ale to już inny temat
Odpowiedz
#10
Odkopię dla potomnych, może się komuś przyda:
Jak nie ma dźwięku w Kodi, należy w opcjach dekodera, w zakładce "ustawienia zaawansowane", menu dźwięk, zmienić Dolby na "decode". Wtedy działa wszytko jak trzeba.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości