Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
" Nieudane odtwarzanie jednej lub więcej pozycji. Więcej informacji na ten temat znaj
#1
Witam, podczas uruchamiania filmu bądź serialu, wyskakuje mi błąd:

" Nieudane odtwarzanie jednej lub więcej pozycji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pliku dziennika diagnostycznego"


Niestety nie wiem jak to naprawić.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Źródło we wtyczce poprostu nie dziala kodi nie moze sie z nim polaczyc jesli dany film dziala w przegladarce a na kodi nie to trzeba to zglosic autorowi wtyczki z ktorej chcesz odpalic dany materiał
Odpowiedz
#3
Ale tak sie dzieje przy wszystkich wtyczkach m.in. exodus, elysium czy covenant. W dodatku wszystko mam zainstalowane rowniez na telefonie tak samo i tutaj wszystko działa normalnie.
Odpowiedz
#4
@buli161 musiałbyś zajrzeć w logi błędów. Inaczej nic nie poradzimy.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5
@buli161 może urządzenie straciło wifi?
Odpowiedz
#6
(01-09-2017, 02:50 AM)buli161 napisał(a): Witam, podczas uruchamiania filmu bądź serialu, wyskakuje mi błąd:

" Nieudane odtwarzanie jednej lub więcej pozycji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pliku dziennika diagnostycznego"


Niestety nie wiem jak to naprawić.

mam tem sam problem na wizji raz działa, 10 razy nie. W dzienniku diagnostycznym nie ma żadnych błędów, nie ma nic Sad
ktoś, coś potrafi na to zaradzić ?? 
dziękuje
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(19-02-2019, 06:38 PM)jm.s79 napisał(a): ktoś, coś potrafi na to zaradzić ?? 

Faktycznie, jeszcze używasz prastarego Kodi 15, tak jak masz w opisie profilu? [Obrazek: e050.gif]
Odpowiedz
#8
witam
sory ze odgrzebie temat ale od kilku tygodnimam to samo co @buli161 ale ja mam najnowsze KODI 19
i jakikolwiek film chciałbym puścic ( obojętnie z jakich źródeł )to zawsze wyskakuje komunikat " Nieudane odtwarzanie jednej lub więcej pozycji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pliku dziennika zdarzeń" ale w dzienniku nic nie ma
dodam ze Kodi mam wgrane w tv android i do tej pory działało bez problemu
pozdr.
mazek
Odpowiedz
#9
Co to znaczy, że w dzienniku nic nie ma? Napewno jest, pokaż logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#10
witam ponownie
zapomniałem dodać ze problem wystepuje w FanFilm
pozdr.
mazek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości