Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ToyaGO
#1
Czy ktoś ma działającą wtyczkę ToyaGO? Dzięki! Smile
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Mam przerobiona przeze mnie. Tez miała problemy, ale wyłączyłem w niej pobieranie
godzinowego epg i działa. Drugie epg (dodane wcześniej) działa i dostępne jest
przy odtwarzaniu (info). Wtyczkę używałem kilka miesięcy, na Windows 11,nie było problemów. Nie wiem, jak będzie się sprawować na innych systemach. Z braku czasu nie poprawiam na razie godzinowego epg.

plugin.video.toya_go.zip
Rodzaj pliku: .zip
Ilośc pobrań: 28
Rozmiar: 32.61 KB
plugin.video.toya_go.zip
Rodzaj pliku: .zip
Ilośc pobrań: 28
Rozmiar: 32.61 KB
Odpowiedz
#3
Dziękuję bardzo @agaton111 Sprawdzę!

Jestem zupełnie nowy w temacie Kodi. Czy jest gdzieś jakaś łopatologiczna instrukcja jak dodawać wtyczki do aplikacji?

(17-07-2023, 09:32 AM)agaton111 napisał(a): Mam przerobiona przeze mnie. Tez miała problemy, ale wyłączyłem w niej pobieranie
godzinowego epg i działa. Drugie epg (dodane wcześniej) działa i dostępne jest
przy odtwarzaniu (info). Wtyczkę używałem kilka miesięcy, na Windows 11,nie było problemów. Nie wiem, jak będzie się sprawować na innych systemach. Z braku czasu nie poprawiam na razie godzinowego epg.
Odpowiedz
#4
Poprawiona wersja także w moim repo -> By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5
Odpowiedz
#6
(17-07-2023, 07:49 PM)filemon napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Cześć
Jestem nowy i chyba zbłądziłem - dodałęm Twoje repozytorium - By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Potem wybieram - zainstaluj z pliku zip
Wybieram Twoje repozytorium i... nie mogę kliknąć OK. Przycisk OK jest wyszarzony i nie działa. Co zrobiłem nie tak?To co wpisałeś nie kieruje do repozytorium tylko do katalogu na GH. W źródłach Kodi musisz wpisać adres By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Odpowiedz


Skocz do: