Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Znikła biblioteka filmów i seriali
#1
Witajcie. Mam coreELEC na dwóch boxach. W jednym znikła mi biblioteka filmów i seriali. Jak wchodzę w menu filmy lub seriale przenosi mnie do katalogów ze źródłami. Dzieje się tak tylko na jednym urządzeniu, drugi jest ok. Wszystko jest podpięte do jednej bazy danych. Na komputerze kodi także działa ok.

Próbowałem wgrać na nowo pliki z ustawieniami bazy ale nic to nie dało. Przywróciłem backup z przed miesiąca i to samo. Nie działa nawet wyszukiwanie nowych mediów. Oczywiście wchodząc w podpięte źródła wszystko się odtwarza prawidłowo. Wszystkie ścieżki działają poprawnie. Wtyczki jak youtube, pogoda itd też działają.

Macie może jakieś pomysły o co może chodzić?
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Pokaż logi z boxa który nie działa. Nie łapie ci powiązania z bazą danych po prostu
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
Aby kodi korzystało z bazy danych to w pliku:
advancedsettings.xml

który np. w CoreELEC jest tu:
\\192.168.0.155\Userdata\advancedsettings.xml

Powinno być coś takiego:

<advancedsettings>
<videodatabase>
<type>mysql</type>
<host>192.168.0.155</host>
<port>3306</port>
<user>kodi</user>
<pass>tu_twoje_haslo</pass>
</videodatabase>
</advancedsettings>


Adres IP urządzenia z uruchomioną bazą i hasło wpisujesz swoje i powinno działać.
Odpowiedz
#4
@Tomek gdzie znajdę plik loga w coreelec?

@jerzyk17 mam ten plik tak uzupełniony. Mam taki sam plik na innym box'ie oraz na laptopie. Wszystko działa prawidłowo na innych urządzeniach. Dodatkowo nadpisałem ten plik na tym problematycznym sprzęcie ale nic to nie dało.

Log o ile to ten
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5
(19-12-2021, 01:47 PM)azizi napisał(a): @Tomek gdzie znajdę plik loga w coreelec?

@jerzyk17 mam ten plik tak uzupełniony. Mam taki sam plik na innym box'ie oraz na laptopie. Wszystko działa prawidłowo na innych urządzeniach. Dodatkowo nadpisałem ten plik na tym problematycznym sprzęcie ale nic to nie dało.

No to masz różne wersje Kodi? Kodi 18 i Kodi 19?
Powinny być w miarę jednakowe na wszystkich urządzeniach...
Odpowiedz
#6
Wersje są taki same. Może na pc inna być lekko ale i tak działa na pozostałych ok.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(19-12-2021, 02:03 PM)azizi napisał(a): Wersje są taki same. Może na pc inna być lekko ale i tak działa na pozostałych ok.

A bazę masz na jakim urządzeniu? Może masz włączoną automatyczną aktualizację wtyczki (standard)...
Spróbuj wrócić do starszej wersji wtyczki jeżeli wcześniej to działało...
Odpowiedz
#8
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

W drugim logu widać, że faktycznie się do bazy nie może zalogować.

Baza jest na synology. Nie było aktualizacji w czasie jak się to zepsuło.
Odpowiedz
#9
Odpowiedz
#10
Wygląda, że baza się posypała jednak.
Nie mogę się na nią zalogować przez phpmyadmin.

W momencie gdy to się stało zmieniałem sprzęt sieciowy (switch, router) i dzieci coś oglądały w tym czasie. Przyznać się nie chcą ale wygląda na to, że podczas zerwania połączenia coś się posypało.

Mimo wszystko posprawdzam wszystkie wersje kodi.

Swoją drogą mam też na synology kodi headless, którego nie używam ale działa. Działa słabo więc chyba się go od razu pozbędę.

Pewnie trzeba będzie od nowa cała bazę zakładać :/ Dawno temu to robiłem i nic nie pamiętam :/

To jest log z drugiego box'a. Te same wersje i nie sypie błędów połączenia z bazą
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Jednak to nie wina bazy danych.
Udało mi się do niej normalnie zalogować.
Na innych urządzeniach też logowanie jest bez problemu.

Coś musi być nie tak z tym konkretnym openelec.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości