05-06-2022, 12:22 AM
(04-06-2022, 09:53 AM)Łonogrzmot napisał(a):(03-06-2022, 08:30 PM)farben napisał(a): Dźwięk jest "zachrypnięty", YouTube, Player itp.
Dodatkowo widzę, że nie działa Atmos w Prime Video oraz HBO Max...
Dźwięk "zachrypnięty"?
Brak Dolby Atmos w oryginalnych ścieżkach dźwiękowych, w wymienionych aplikacjach?
Mogę sprawdzić fizycznie na urządzeniu dopiero we wtorek po powrocie...ale jestem więcej niż przekonany, iż żadnych takich dolegliwości "nie doświadczałem"
W międzyczasie, testowo w ramach wolnych mocy przerobowych możesz sobie sprawdzić jak sytuacja z Atmos, na przykład we wtyczce HBO Max w Kodi, przy stosownie wybranych ścieżkach dźwiękowych w jakiejś Diunie, czy nowym Matrixie
Tak na szybko Kodi 19.3 ze sklepu Play:
Netflix: działa 4K i działa Atmos
HBO Max: 1080p i dźwięk stereo
Prime Video: 1080p i dźwięk 5.1