Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zainstalować ???
#1
Witam serdecznie wszystkich FACHOWCÓW w tej dziedzinie,

jestem w dużym sensie nowicjuszem i stąd moja obecność na forum. A teraz do tematu, posiadam boxa TX3 na którym udało się zainstalować CoreELEC 19.4-Matrix_rc2. Nie potrafię jednak sobie poradzić z instalacją wtyczek YouTube, Netflix oraz przeglądarki Chrome. Znalazłem w sieci wiele przykładów lecz postępując wedle nich żadnej z instalacji nie udało się dokonać. Czy bylibyście koledzy w przystępny sposób pomóc w tej kwestii. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki i wszelkie wsparcie w tym temacie. W końcu każdy ma swój początek i kiedyś od czegoś zaczyna.

Pozdrawiam,

Marcin
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Wszystkie wtyczki działające znajdziesz tutaj: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. są do nich odpowiednie poradniki, z którym nie dajesz sobie rady?
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Odpowiedz
#4
Chroma nie zainstalujesz w coreelec - nie ma X-ów, jest tylko framebuffer więc żadne programy "okienkowe" nie pójdą.
Netflix kryje się za nazwą NETFLIX (szok...)
[Obrazek: nK02j7Nl.png]
Co do YT - tu masz poradnik:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#5
Odpowiedz
#6
Poradnik jest z Kodi18, a ty masz Kodi19 (i prawidłowo).
Musisz zainstalować repozytorium dla Kodi 19: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Jeśli masz kodi 19 to
Musisz mieć repozytorium do kodi 19 Matrix - Nie do v18 Leia!

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.