Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Synchronizacja Player
#1
Cześć

Używam Kodi już od dłuższego czasu z wtyczka do Playera.

Posiadam zainstalowaną aplikacje oraz zalogowany jestem na tego samego użytkowania na dwóch TV.

Podczas oglądania na jednym odbiorniku odznaczają mi się kolejno obejrzane pozycje lub wznawiam niedokończone.

Jednak gdy chce dokończyć dany film czy program na drugim Tv muszę włączyć ten pierwszy i sprawdzić na której minucie skończyłem.

Czy jest jakaś możliwość aby zsynchronizować obejrzana zawartość na obu TV ???
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Jeden powinien być wyłączony ( zamknięty oglądany film ) jak chcesz sprawdzić na drugim w jakim momencie został przerwany i kontynuować.
Odpowiedz
#3
(13-09-2022, 09:58 AM)Ktosi napisał(a): Jeden powinien być wyłączony ( zamknięty oglądany film ) jak chcesz sprawdzić na drugim w jakim momencie został przerwany i kontynuować.

Fajnie jak by to działało np w netflix. Czyli przerywam na pierwszym Tv i potem koncze na drugim.

Gdy przerywam oglądanie lub nawet obejrzę cały odcinek serii to na pierwszym tv mi się to odznaczy a na drugim tv po włączeniu kodi mam bez zmian.

Musze zapamiętać ile odcinków danej serii obejrzałem i ręcznie zaznaczyć na drugim tv.

Szkoda że to się automatycznie nie dzieje.
Odpowiedz
#4
W boxach i na tv działa. Mogę tylko zastopować oglądanie na tv i bez problemu wznawia mi na telefonie czy kompie w tym samym miejscu i vice versa.

W sumie jak zauważyłem po ostatnich aktualizacjach Netflix często nie odtwarza od tego miejsca gdzie zastopuje się tylko przywraca z miejsca zastopowanego ostatnio. Możliwe że to tylko problemy serwera i poprawia niedługo.
Jeszcze gorzej mam jak przeglądam regionalnie polski i angielski , to już kompletnie nie prowadzi aktualizacji z innego regionu i też trzeba pamiętać gdzie się skończyło oglądanie.

Zacznij od skasowania danych aplikacji, wyczyszczenia cache w ostateczności odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie.
Amazon to z kolei porażka nic nie działała teraz jak powinno.
Odpowiedz
#5
(13-09-2022, 11:35 AM)Ktosi napisał(a): W boxach i na tv działa. Mogę tylko zastopować oglądanie na tv i bez problemu wznawia mi na telefonie czy kompie w tym samym miejscu i vice versa.

W sumie jak zauważyłem po ostatnich aktualizacjach Netflix  często nie odtwarza od tego miejsca gdzie zastopuje się tylko przywraca z miejsca zastopowanego ostatnio. Możliwe że to tylko problemy serwera i poprawia niedługo.
Jeszcze gorzej mam jak przeglądam regionalnie polski i angielski , to już kompletnie nie prowadzi aktualizacji z innego regionu i też trzeba pamiętać gdzie się skończyło oglądanie.

Zacznij  od skasowania danych aplikacji, wyczyszczenia cache w ostateczności odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie.
Amazon to z kolei porażka nic nie działała teraz jak powinno.
Rozumie ze używasz aplikacji Player czy tak jak ja masz Kodi z zainstalowaną wtyczka PlayerPLmb ?
Odpowiedz
#6
Piszę o normalnych aplikacjach w których teraz są problemy identyczne.
Skoro one mają to i każde inne mogą mieć są przecież powiązane z jednym kontem. Możliwe że to tylko problem po stronie serwera a nie programu co używasz.
Odpowiedz
REKLAMA:





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości