Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Synchronizacja Player
#5
(13-09-2022, 11:35 AM)Ktosi napisał(a): W boxach i na tv działa. Mogę tylko zastopować oglądanie na tv i bez problemu wznawia mi na telefonie czy kompie w tym samym miejscu i vice versa.

W sumie jak zauważyłem po ostatnich aktualizacjach Netflix  często nie odtwarza od tego miejsca gdzie zastopuje się tylko przywraca z miejsca zastopowanego ostatnio. Możliwe że to tylko problemy serwera i poprawia niedługo.
Jeszcze gorzej mam jak przeglądam regionalnie polski i angielski , to już kompletnie nie prowadzi aktualizacji z innego regionu i też trzeba pamiętać gdzie się skończyło oglądanie.

Zacznij  od skasowania danych aplikacji, wyczyszczenia cache w ostateczności odinstalować aplikacje i zainstalować ponownie.
Amazon to z kolei porażka nic nie działała teraz jak powinno.
Rozumie ze używasz aplikacji Player czy tak jak ja masz Kodi z zainstalowaną wtyczka PlayerPLmb ?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Synchronizacja Player - przez amigo79 - 13-09-2022, 09:02 AM
RE: Synchronizacja Player - przez Ktosi - 13-09-2022, 09:58 AM
RE: Synchronizacja Player - przez amigo79 - 13-09-2022, 10:37 AM
RE: Synchronizacja Player - przez Ktosi - 13-09-2022, 11:35 AM
RE: Synchronizacja Player - przez amigo79 - 13-09-2022, 12:16 PM
RE: Synchronizacja Player - przez Ktosi - 13-09-2022, 01:38 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości