Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[oddzielony] Aktualizacje softu do vectra/play
#1
Znajomy odinstalował aktualizację "TV Smart" i uruchomił ponowne skanowanie kanałów. Dvb-t2 mu ruszyła. Ponoć ta aktualizacja wszystko blokuje. Być może faktycznie tak jest , no a w sumie przy korzystaniu z launchera to jest nam ona zupełnie zbędna. Jak możesz daj znać, co po odinstalowaniu... Pozdr
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Ja osobiście przy zakupie tego dekodera musiałem odinstalować aplikacje Tv smart zeby mieć możliwośc włączenia opcji debugowania USB. Wcześniej gdy była zainstalowana i klikałem 7 razy na komilację to był komunikat ze jestem programista ale po wejściu w apcje programisty był komunikat ze nie mam uprawnień i nic nie dało się zrobić. Więc faktycznie wszystko blokuje
Odpowiedz
#3
Jak wspominałem tutaj (By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.) kupiłem boxa brandowanego przez Vectrę, oznaczonego kodem DV8988. Po pewnych testach i sprawdzianach okazało się, że w urządzeniu siedzi płyta główna DV8981. Różnica między urządzeniami polega na tym, że ten drugi ma mieć wbudowany dysk twardy i możliwość nagrywania. Czyli wygląda na to, że obudowie przeznaczonej do DV8988 znalazła się płyta z DV8981. 

Mój egzemplarz charakteryzuje się tym, że w launcherze Vectry ma wyłączone systemowo wszystkie funkcje związane z tym usługodawcą (TV Smart, Telewizja, Kids). Oczywiście został zainstalowany Wolf Launcher i zacząłem próby z tunerem DVB-T2/DVB-C. Początkowo eksperymenty nie dawały rezultatów. Najpierw był Activity Launcher odpalanie procesu com.google.android.tv.dtvsetup.demo do skanowania tunera, ale bez rezultatu, później kilka innych prób, ale dopiero podpowiedź od Matheusza, aby odinstalować aktualizację aplikacji Smart TV Vectry i uruchomić Live TV dała dobre rezultaty.