11-01-2021, 06:20 PM
To może następnym razem podepnę pod paypala kartę walutową z kantora alioru i może będzie bez prowizji.
Takie pytanka jeszcze:
1. Za każdym razem jak płacicie paypalem - to pytacie się o aktualny jego adres paypala, czy na ten co kiedyś dostaliście? (W nazwie przelewu piszecie swój login? czy później przelew potwierdzający wysyłacie do niego na maila?)
2. mam taki status konta:
Limited (solvency check), ale saldo 9e
Pakiety usług i Zamówienie serwisowe - szare, nieaktywne. Muszę pisać do suportu, by to się ruszyło, czy coś "trzeba zrobić"?
Takie pytanka jeszcze:
1. Za każdym razem jak płacicie paypalem - to pytacie się o aktualny jego adres paypala, czy na ten co kiedyś dostaliście? (W nazwie przelewu piszecie swój login? czy później przelew potwierdzający wysyłacie do niego na maila?)
2. mam taki status konta:
Limited (solvency check), ale saldo 9e
Pakiety usług i Zamówienie serwisowe - szare, nieaktywne. Muszę pisać do suportu, by to się ruszyło, czy coś "trzeba zrobić"?