31-05-2023, 11:40 AM
Witam.
Czy ktoś doświadczył ostatnio u siebie problemów z działaniem HBO Max?
U mnie chyba powiązało zainstalowaną z zewnętrznego źródła aplikację HBO Max z aplikacja w sklepie Amazona - MAX, czyli nowym serwisem w który zmienia się HBO i który u nas jest jeszcze niedostępny.
Przy próbie uruchomienia HBO Max, uruchamiała się aplikacja MAX i miałem komunikat o nie udanym połączeniu z serwerem i aby zamknąć i ponownie uruchomić aplikację.
Odinstalowałem HBO Max, odinstalowałem i usunąłem z chmury aplikację MAX, po czym ponownie zainstalowałem HBO Max ze sklepu Aurora.
Teraz HBO Max działa, ale po jego instalacji nie pojawiła się jego ikona w pasku wyboru aplikacji. Można go jedynie uruchomić ze sklepu Aurora lub z menadżera aplikacji w systemie. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie nic nie dało.
Czy ktoś wie dlaczego jest ten problem i jak go rozwiązać?
Czy ktoś doświadczył ostatnio u siebie problemów z działaniem HBO Max?
U mnie chyba powiązało zainstalowaną z zewnętrznego źródła aplikację HBO Max z aplikacja w sklepie Amazona - MAX, czyli nowym serwisem w który zmienia się HBO i który u nas jest jeszcze niedostępny.
Przy próbie uruchomienia HBO Max, uruchamiała się aplikacja MAX i miałem komunikat o nie udanym połączeniu z serwerem i aby zamknąć i ponownie uruchomić aplikację.
Odinstalowałem HBO Max, odinstalowałem i usunąłem z chmury aplikację MAX, po czym ponownie zainstalowałem HBO Max ze sklepu Aurora.
Teraz HBO Max działa, ale po jego instalacji nie pojawiła się jego ikona w pasku wyboru aplikacji. Można go jedynie uruchomić ze sklepu Aurora lub z menadżera aplikacji w systemie. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie nic nie dało.
Czy ktoś wie dlaczego jest ten problem i jak go rozwiązać?