Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NETFLIX: BŁĄD NW-6-404
#1
NETFLIX: BŁĄD NW-6-404 - Wygląda na to, że Netflix zablokował korzystania z chińskich urządzeń bez w pełni legalnej certyfikacji DRM Widevine L1.
W związku z tym urządzenia takie jak Mecool M8S PRO PLUS podczas uruchomienia aplikacji wyrzuca informacje: "Wystąpił błąd usługi Netflix. Ponowna próba za 40 s.
Kod: NW-6-404".
Tymczasowym rozwiązanie jest skorzystanie ze zmodyfikowanej wersji aplikacji z tabletowej wersji Netlix - jednak do jej obsługi raczej trzeba wykorzystać myszkę lub touch pada.
Zmodyfikowaną wersję aplikacji możecie pobrać tutaj: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Nie jesteśmy autorami tej modyfikacji i nie bierzemy odpowiedzialności za użytkowanie tej aplikacji. 

Jednak producent MECOOL M8S PRO L szybko zareagował i wypuścił aplikację, która naprawia błąd z Netflix: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Działa tylko z MECOOL M8S PRO L.


Jest duża szansa, że wyjdzie aplikacja na inne urządzenia MECOOL, która naprawi ten błąd. 
Pobrany plik BurnKeyTools-V1.021.apk instalujemy na naszym tv boxie, uruchamiamy aplikację i klikamy burn.
Po chwili otrzymamy komunikat, że wszystko się udało i możemy znów korzystać z Netfliksa.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!



Odpowiedz
REKLAMA:



#2
(08-04-2018, 08:43 AM)mjw napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Nie jesteśmy autorami tej modyfikacji i nie bierzemy odpowiedzialności za użytkowanie tej aplikacji. 

Jednak producent MECOOL M8S PRO L szybko zareagował i wypuścił aplikację, która naprawia błąd z Netflix: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Działa tylko z MECOOL M8S PRO L.


Jest duża szansa, że wyjdzie aplikacja na inne urządzenia MECOOL, która naprawi ten błąd. 
Pobrany plik BurnKeyTools-V1.021.apk instalujemy na naszym tv boxie, uruchamiamy aplikację i klikamy burn.
Po chwili otrzymamy komunikat, że wszystko się udało i możemy znów korzystać z Netfliksa.

Czekam z niecierpliwością na wersje dla PRO +
Odpowiedz
#3
Nie orientuje sie w modelach ale pliki w apce są takie


By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#4
(08-04-2018, 11:36 AM)Jaca napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

No własnie znalazłem też coś takiego By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.              opis  do tej apki ale w moim PLUS-ie nie działa.
Odpowiedz
#5
Ale nie działa instalator ,nie moŻesz jej uruchomić ,czy biblioteki się nie podmieniają i pokazuje nie udana operacja.

Mam tą apkę trochę podrasowaną ,sprawdzałem na samsungu i huawei zainstalowac się da reszty nie sprawdzałem z wiadomych przyczyn
Odpowiedz
#6
(08-04-2018, 04:02 PM)Jaca napisał(a): Ale nie działa instalator ,nie moŻesz jej uruchomić ,czy biblioteki się nie podmieniają i pokazuje nie udana operacja.

Mam tą apkę trochę podrasowaną ,sprawdzałem na samsungu i huawei zainstalowac się da reszty nie sprawdzałem z wiadomych przyczyn

Apka się zainstalowała tylko nie pokazuje się napis sukces jak w tym poradniku  tylko jakiś inny komunikat.  A pytanie co się tam nie podmienia to nie do mnie bo ja nie ta liga.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
@Ewojtas przecież masz napisane wyraźnie, że to do MECOOL M8S PRO L więc na PRO PLUS nie zadziała.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!



Odpowiedz
#8
(08-05-2018, 12:14 PM)mjw napisał(a): @Ewojtas przecież masz napisane wyraźnie, że to do MECOOL M8S PRO L więc na PRO PLUS nie zadziała.

Wczoraj na tej stronie co ją linkowalem  wyraźnie pisało coś innego, że do wszystkich trzech modeli i stąd moje pytanie na forum do @Jacy. Dzisiaj jest zmieniona treść na L i W.
Odpowiedz
#9
Nie wiem co pisało na stronie, do której linkujesz ale ten plik, który wrzuciłem do postu jeat do wersji L.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!



Odpowiedz
#10
Staram się czytać ze zrozumieniem dla tego  nawet nie znam zawartości pliku z Twojego  postu gdyż nie dotyczył urządzenia, które posiadam.  Zainstalowałem aplikację, którą znalazłem w sieci. To o niej   rozmawiałem ze wskazanym wyżej rozmówcą.  Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości