Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
Do meseraka pisz - jara się nim od kilku tygodni...
avatar
Skusiłem się na black friday i kupiłem tego mitycznego fire sticka Big Grin ciekaw jestem jak to działa bo udało się wyrwać za ok 85 zlotych.
avatar
@mjw mail
avatar
Jeśli już jednak koniecznie musisz - to zawsze mozna robótki ręczne... By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
avatar
@zwonko Tak jak pisze @Tomek bez najmniejszego problemu przebiega aktualizacja, wszystko jest good Smile
avatar
Coś robisz źle - wtyczka jest w repo. Działa. Możliwe że masz spartoloną bazę dodatków. Wtyczka na dzień dzisiejszy jest w 100% sprawna - oferuje to, co może.
avatar
Smile
avatar
Robiłem aktualizację z repo. Widziałem że adres był ten sam. Ale wersje wciąż pokazywało 2019.11.18.0. I nie działało. Wyłącz włącz kodi też nie. Potem odinstalowanie repo. Dodanie od nowa repo. Instalcja ponowna, aktualizacja, wciąż ta sama wersja i wciąż nie działa. Nie będę po raz 3ci w tym miesiącu reinstalował KODI. Filmbooster na razie działa, poczekam aż wtyczka będzie na 100% sprawna.]
avatar
Odinstalowanie nic nie da. Trzeba zrobić aktualizację. Albo włączyć i wyłączyć kodi.
avatar
a u mnie dalej pokazuje ze wersja 2019.11.18.0. Odinstalowanie i zainstalowanie repo nie pomogło
avatar
@jp44 - Aktualizacja FanFilm z wczoraj działa. Niestety - TVDB ma dalej awarię api i nie wszystko działa idealnie - ale ogólnie mówiąc seriale działają.
avatar
@jp44 Aktualizację wtyczki FanFilm zrobił? Wszystko jest w porządku, sprawdzono wyszukiwanie na kultowym serialu 'Allo 'Allo! Smile
avatar
Obecnie FanFilm, Venom, Exodus nie wyszukuje seriali - sytuacja kilka dni temu była naprawiona, teraz znowu jak było - macie podobnie ?
avatar
Może podepnij się pod jakiś temat, lub załóż nowy "MĄDRY" po to jest forum każdy pomoże nie na szybko: dziś pytanie dzisiaj odpowiedź, to jest dla ludzi pomagajmy sobie ale z szacunkiem Smile
avatar
po pierwsze czy na pewno zaglądasz do podsekcji "Urządzenia mobilne Cyfrowy Polsat GO" no i dwa shotbox nie jest do rozwiązywania problemów a jakoś tak się tutaj robi powoli, przecież nie wkleję Ci zrzutu ekranu tutaj
avatar
Kolego nie ma nic z CP GO i kodi na icok jest tylko jedno urzadzenie i dale wyskakuje blad
avatar
@Gabi2008 Masz "zablokowany" dostęp do wyszukiwarki Google?
avatar
Wlasnie nie ma jest duzo z youtube ale nie z CP Go
avatar
@Gabi2008 W sieci znajdziesz mnóstwo informacji, odnośnie zagadnienia "Device limit exceeded" w Cyfrowym Polsacie GO, co za tym idzie, również "usuwania" urządzeń za pośrednictwem swojego konta Wink
avatar
Czesc wszystko po usuwane i dalej to wyskakuje