Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki.
Problem z Fanfilm - Wersja do druku

+- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl)
+-- Dział: Pomoc z Kodi (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Dział: Problemy z wtyczkami (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Wątek: Problem z Fanfilm (/showthread.php?tid=3462)

Strony: 1 2

Problem z Fanfilm - Hammi - 07-03-2021

Witam. Chociaż jestem laikiem, przeczytałem chyba wszystko, co się dało i już mi ręce opadają. Temat pewnie oklepany: "brak dostępnych źródeł". Ale nie wiem, co mogę zrobić więcej. Wszystko aktualne, pobierane z Waszej strony, mam zainstalowany tylko fanfilm więc śmietnika nie ma. Filmy są wyszukiwane, z serialami jest koszmar, przeszukuje źródła i niczego nie znajduje. Sporadycznie znajduje jedno dostępne i wtedy można oglądać. Ale to jak trafienie w totka. Nawet odinstalowanie i ponowne zainstalowanie Kodiego nic nie daje. Próbowałem na dwóch wersjach: 18.8 i 18.9, dokładnie to samo było. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Pozdrawiam

RE: Problem z Fanfilm - Łonogrzmot - 07-03-2021

(07-03-2021, 09:08 AM)Hammi napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

(07-03-2021, 09:08 AM)Hammi napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

RE: Problem z Fanfilm - Hammi - 07-03-2021

(07-03-2021, 09:21 AM)Łonogrzmot napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.To też czytałem. I niczego to nie zmienia. Wtyczka nie wyszukuje żadnego serialu, a wyszukuje większość filmów. I mam tak od miesiąca, wcześniej było ok. 

(07-03-2021, 09:54 AM)Hammi napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.To też czytałem. I niczego to nie zmienia. Wtyczka nie wyszukuje żadnego serialu, a wyszukuje większość filmów. I mam tak od miesiąca, wcześniej było ok.