Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z Fanfilm
#1
Witam. Chociaż jestem laikiem, przeczytałem chyba wszystko, co się dało i już mi ręce opadają. Temat pewnie oklepany: "brak dostępnych źródeł". Ale nie wiem, co mogę zrobić więcej. Wszystko aktualne, pobierane z Waszej strony, mam zainstalowany tylko fanfilm więc śmietnika nie ma. Filmy są wyszukiwane, z serialami jest koszmar, przeszukuje źródła i niczego nie znajduje. Sporadycznie znajduje jedno dostępne i wtedy można oglądać. Ale to jak trafienie w totka. Nawet odinstalowanie i ponowne zainstalowanie Kodiego nic nie daje. Próbowałem na dwóch wersjach: 18.8 i 18.9, dokładnie to samo było. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Odpowiedz
#3
Odpowiedz
#4
Hammi jeżeli czytałeś te 2 linki co podał Łonogrzmot i nie zrozumiałeś, to nikt ci nie pomoże. Pogódż się że fanfilm raz działa, a za chwilę niedziała. Po pewnym czasie znowu twórczy ogarną źródła, ale po pewnym czasie znowu przestaną pewno działać. Chcesz poprawy działania to tb7 i nic na dzisiaj tego nie zastąpi, więc się niezastanawiaj i sprawdź jego działanie. Piszę ci to bo sam przerabiałem ten problem braku źródeł
Odpowiedz
#5
(07-03-2021, 11:37 AM)viader80 napisał(a): Hammi jeżeli czytałeś te 2 linki co podał Łonogrzmot i nie zrozumiałeś, to nikt ci nie pomoże. Pogódż się że fanfilm raz działa, a za chwilę niedziała. Po pewnym czasie znowu twórczy ogarną źródła, ale po pewnym czasie znowu przestaną pewno działać. Chcesz poprawy działania to tb7 i nic na dzisiaj tego nie zastąpi, więc się niezastanawiaj i sprawdź jego działanie. Piszę ci to bo sam przerabiałem ten problem braku źródeł
I to jest odpowiedź, przynajmniej wiem, że kombinować nie muszę i problem leży po stronie wtyczki, a nie jakieś pitolenie. Dzięki Smile
Odpowiedz
#6
(07-03-2021, 01:25 PM)Hammi napisał(a):