Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CANAL+ BOX 4K
Dzięki za zainteresowanie, ale liczyłem na więcej konkretów.
Oczywiście przed zadaniem pytania na forum, kombinowałem różne ustawienia, opcje, możliwości, ale bezskutecznie.
Co do wiszącego paska głośności, to nigdzie nie pisze o grzebaniu w ustawieniach dźwięku, taka sytuacja ma miejsce od razu po zainstalowaniu aplikacji bez wchodzenia nawet do niej. Doprecyzuje tylko, że po instalacji i włączeniu dla niej "Ułatwienia dostępu", którego wymaga.
W kwestii mapowania przycisków, oczywiście że przeszukałem te wszystkie zakładki i przypisywałem najbardziej prawdopodobne funkcje do przycisków, ale albo nie znalazłem, albo nie nie działają tak jak bym chciał.
Odpowiedz
REKLAMA:



Czy komuś udało się może ogarnąć włączanie konkretnych kanałów z paczki C+ Online albo z naziemnej poprzez komendę głosową?
"Włącz Canal+ Sport", "Oglądaj Polsat" czy coś w ten deseń?

Dla kanałów z C+ Online asystent guglowski nic mi nie odpowiada i się całkiem chowa tak jakby coś próbował wykonać ale nie chciało zadziałać. Kanałów z naziemnej za to chyba w ogóle nie rozpoznaje, odpowiada domyślnym wyszukiwaniem w YT itp. (może skoro nie obsługują EPG w DVB-T to nawet nazwy kanałów nie są przypisane...)
Odpowiedz
a czy też tak macie przy aplikacji Button Mapper, że Live Channels dziwnie wariuje, gdy przegląda się EPG?
Odpowiedz
@mopik u mnie asystent głosowy zachowuje się dokładnie tak jak piszesz, co prawda ja już mam wolf launchera. mogę otworzyć tylko główna aplikację, głębiej już nie działa

@gadom92 niestety nie mam live channels, ale też mam jakieś problemy z Button mapper, wyżej o tym pisałem, może coś podpowiesz, albo potwierdzisz, że też tak masz

Podziękowali: mopik
Odpowiedz
Program też musi obsługiwać obsługę głosową .
Odpowiedz
(29-12-2021, 04:20 PM)yattaman napisał(a): ale też mam jakieś problemy z Button mapper, wyżej o tym pisałem

Po raz ostatni, nie będzie to bezpośrednie odniesienie do CANAL+ BOX 4K którego nigdy nie będę posiadał, na innych urządzeniach z Android TV Button Mapper Pro działa bez uwag, nie wiem czy na wskazanym sprzęcie poniższe proponowane ustawienia aplikacji po każdorazowym obowiązkowym restarcie BOX-a przyniosą poprawę/zmianę na plus, eksperymentów nigdy dosyć [Obrazek: e020.gif]


[Obrazek: qH3G3QL.jpg]
Odpowiedz
REKLAMA:



To nie wiem po co podajesz jakieś ustawienia kiedy większość aplikacji nie jest kompatybilna z softem boxu albo wymaga rotowania by przyznać odpowiednie uprawnienia.

Problemów nie ma żadnych z tym programem na CANAL+ Box 4K poza tym że nie ma odpowiednich wymaganych do działania uprawnień w systemie.
Odpowiedz
(29-12-2021, 07:19 PM)Ktosi napisał(a): To nie wiem po co podajesz jakieś ustawienia kiedy większość aplikacji nie jest kompatybilna z softem boxu  albo wymaga rotowania by przyznać odpowiednie uprawnienia.

Co Ty bredzisz!?

Ogólnie masz chociaż blade pojęcie jak działa Button Mapper, i na jakieś zasadzie otrzymuje "dostęp" do urządzenia?

Skoro zostało napisane:

yattaman napisał(a):aplikacji Button Mapper, generalnie spełnia swoje zadanie

...to jest oczywistą oczywistością, iż aplikacja poprawnie otrzymała swoje "ułatwienie dostępu", co za tym idzie jest pełna możliwość żonglerki/testów ustawień w wersji Pro na danym urządzeniu, nawet tych powyżej przykładowych, bez pieprzenia o mitycznym rootowaniu czy innych cudach [Obrazek: k045.gif]

Na żadnym urządzeniu palcem nie kiwałem, ponad to co aplikacja wymaga w sposób banalny i działa miód.

Napchałeś sobie łeb pierdołami o rootowaniu kompatybilności i bezwiednie podpinasz te teorie do "bogu ducha winnej" aplikacji, strach czytać [Obrazek: k045.gif]
Odpowiedz
Ty chyba nie zrozumiałeś, aplikacja nie  działa jak powinna na na tym boxie. Poza tym że zainstalowanie jej powoduje tylko i wyłącznie problemy z działaniem systemu co w sumie jak twierdzisz powoduje że aplikacja jednak działa.

Generalnie spełnia swoje zadanie na innych boxach. Ja też mogę sobie ja zainstalować na dowolnym innym boxie to ustawić i działa bez problemu.

Nie masz i  nie używałeś to się lepiej nie wypowiadaj jak pojęcie zerowe w temacie. Oprogramowanie boxa na razie bez jakichkolwiek miodów czy rotowania nie umożliwia dostępu do wymaganych opcji działania aplikacji.

Pokaz mi gdzie należy ustawić uprawnienia programu i nie pisz mi to pierdołów  że na jakiś tam boxie możesz sobie ustawić, mało mnie to obchodzi bo temat jest o CANAL+ BOX 4k i na nim nie można ustawić bo nie ma dostępu do opcji.  


Najlepiej to przestań pisać bzdury nie mając pojęcia nawet o urządzeniu o którym się wypowiadasz. Jak widać przerosła cię znajomość systemu tego boxa którego nie posiadasz.
Odpowiedz
(19-12-2021, 10:32 AM)dabroviec napisał(a): @ravnov w jaki sposób zainstalowałeś apkę Xbox Game Pass? Ja pobierałem z 10 wersji i żadna nie chciała się zainstalować, w końcu zainstalowałem Aptoide TV i dopiero się udało.

Wziąłem z APKMirror i poszło od strzała.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości