25-02-2022, 06:16 AM
Mi czasem w starym telewizorze siadało HDMI. Pomagało odłączenie HDMI i prądu na parę minut i później było ok. A tak w ogóle pewny jesteś że box a nie tv?
CANAL+ BOX 4K
|
25-02-2022, 06:16 AM
Mi czasem w starym telewizorze siadało HDMI. Pomagało odłączenie HDMI i prądu na parę minut i później było ok. A tak w ogóle pewny jesteś że box a nie tv?
REKLAMA:
25-02-2022, 01:16 PM
(25-02-2022, 06:16 AM)ghost12 napisał(a): Mi czasem w starym telewizorze siadało HDMI. Pomagało odłączenie HDMI i prądu na parę minut i później było ok. A tak w ogóle pewny jesteś że box a nie tv?Oczywiście że tak ,oprócz niego jest podłączony PS3 i jest oki, dziś dałem na reklamacje bo gnojki w rtf agd nie wymieniają, ponoć system kieruje urządzenia do naprawy tylko, ciekawe ile będę czekał i co stwierdza??!
25-02-2022, 02:29 PM
Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
25-02-2022, 06:36 PM
27-02-2022, 07:23 AM
Witam ponownie sytuacja wygląda tak, mimo zmian ,wgrania launcher tuner dalej po załączeniu nic się nie zmieniło jest kogo C+ i aktualizacji.
27-02-2022, 08:51 AM
(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ? Ale ciebie nie obchodzi obecna cena - reklamację składasz w ramach rękojmi i mają ci wydać sprawny sprzęt.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW REKLAMA:
27-02-2022, 01:47 PM
(27-02-2022, 08:51 AM)Tomek napisał(a):Tomek nie wiedziałem, w takim razie dałem dupy.(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ?
28-02-2022, 06:12 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2022, 06:19 PM przez dabroviec.)
(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ? Pierwsza rękojmia = sprzedawca może odmówić zwrotu pieniędzy lub wymiany i zaoferować naprawę. Przy reklamacji trzeba zaznaczyć że chodzi nam o rękojmię a nie o gwarancję. Tu nie jestem pewien, ale chyba jeśli sprzęt się zepsuje w ciągu 14 dni od otrzymania to można go zwrócić w związku z niezgodnością z umową i otrzymać tym samym zwrot pieniędzy. Podziękowali: arkady1964
28-02-2022, 07:17 PM
W każdej chwili można odzyskać w sumie zwrot jeśli nie zgodzisz się na wymianę albo ciągle masz problem z boxem po 2-3 wymianach/naprawach. Cena w jakiej jest box TERAZ jest mało ważna, zawsze obowiązuje cena zakupu boxa.
01-03-2022, 04:51 PM
Cześć,
używam boksa jako źródła dla zestawu stereo, jest podpięty przez USB. Mam jednak problem, po jakimś czasie poziom głośności (ustawiony na maksa - reguluję głośność na wzmacniaczu) zmniejsza się do domyślnej wartości, przez co dźwięk nie jest w ogóle słyszalny. Da się ustawić poziom głośności na stałe, tj. żeby się po jakimś czasie nie resetował? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|