05-12-2023, 10:15 AM
(05-12-2023, 09:24 AM)adrt8v napisał(a):Miałem podobne problemy, ale na szczęście wystarczy napisać do supportu (lub poczekać na oficjalny update) i podać problem oraz nr seryjny urządzenia, wyślą aktualizację na twoje urządzenie "v.796"(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.
(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.
W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?
Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka