Liczba postów: 814
Liczba wątków: 15
Dołączył: May 2018
Reputacja:
55
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Raspberry pi 4b
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
(13-12-2021, 08:37 AM)Mira4 napisał(a): Witam wszystkich. Mam też tą liste z tego samego sklepu co @coni. Trochę to trwało ale to lista nie folie. Ja mam inny problem. Lista działa tylko wtedy gdy udostępniam tv internet z komórki. Jak podłącze internet stacjonarny nie łączy się z serwerem. Nie wiem co się dzieje. Moim zdaniem albo twój ISP blokuje IPTV, albo firewall na routerze jest za mocno podkręcony.
Od zalogowania na router bym zaczął...
REKLAMA:
Liczba postów: 339
Liczba wątków: 31
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
127
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Zidoo X9S, Amazon Fire 4K, 4KMax, Cube, Echo Plus, Android TV
Lokalizacja: Niemcy
Płeć: Mężczyzna
(13-12-2021, 08:37 AM)i Mira4 napisał(a): Witam wszystkich. Mam też tą liste z tego samego sklepu co @coni. Trochę to trwało ale to lista nie folie. Ja mam inny problem. Lista działa tylko wtedy gdy udostępniam tv internet z komórki. Jak podłącze internet stacjonarny nie łączy się z serwerem. Nie wiem co się dzieje. Witam,
w koncu otrzymalem te liste z Livego.club. Dziala u mnie na dwoch urzadzeniach bez zarzutu. Uzywam do tego Tivimate Premium w wersji 2.8.0 i OTT Navigatora w. 1.6.6.9 na Fire Coube oraz na Android TV.
Na jakim urzadzeniu i z jakim playerem u Ciebie lista nie dziala?
Z mojej strony, to jedynie czego nie wiem, co moze sie zdarzyc, kiedy lista jednoczesnie bedzie aktywna na dwoch odbiornikach (playerach). Czy dostane wtedy banera, czy tez jedno z polaczen bedzie automatycznie przerwane?
Bo chyba na PlusX bedzie wtedyz tego co wyczytalem, problem.
Moze ktos to potwierdzic?
Dzieki
Pozdrawiam
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18.3
System operacyjny:
Urządzenie: K1pro
Lokalizacja: Fijewo
Płeć: Mężczyzna
Cieszę się że dostałeś. Na żadnym playerze nie działa na internecie stacjonarnym, na fire tv stick max, tv sony android. Nie wiem co jest grane. Napisałem do sklepu. Zobaczę co odpiszą. Wyłączyłem vpn, nic nie pomaga.
Liczba postów: 2,512
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
137
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(13-12-2021, 10:02 AM)Mira4 napisał(a): nie działa na internecie stacjonarnym
Wyłączyłem vpn, nic nie pomaga
działa tylko wtedy gdy udostępniam tv internet z komórki
Spokojnie, restart routera, dwa mało prawdopodobne, ale być może jest blokada takich usług po stronie dostawcy internetu, zalecany kontakt dla jasności, nie zaszkodzi również testowo zmiana ustawień DNS.
Liczba postów: 339
Liczba wątków: 31
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
127
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Zidoo X9S, Amazon Fire 4K, 4KMax, Cube, Echo Plus, Android TV
Lokalizacja: Niemcy
Płeć: Mężczyzna
13-12-2021, 11:40 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2021, 11:57 AM przez coni.)
(13-12-2021, 10:02 AM)Mira4 napisał(a): Cieszę się że dostałeś. Na żadnym playerze nie działa na internecie stacjonarnym, na fire tv stick max, tv sony android. Nie wiem co jest grane. Napisałem do sklepu. Zobaczę co odpiszą. Wyłączyłem vpn, nic nie pomaga.
(13-12-2021, 10:33 AM)Łonogrzmot napisał(a): (13-12-2021, 10:02 AM)Mira4 napisał(a): nie działa na internecie stacjonarnym
Wyłączyłem vpn, nic nie pomaga
działa tylko wtedy gdy udostępniam tv internet z komórki
Spokojnie, restart routera, dwa mało prawdopodobne, ale być może jest blokada takich usług po stronie dostawcy internetu, zalecany kontakt dla jasności, nie zaszkodzi również testowo zmiana ustawień DNS. A na Compie probowales?
Piszesz, ze na Smartphonie Ci chodzi.
Czy na mobilnym polaczeniu tez Ci chodzi bo na Tethringu jak piszesz, nie ma problemu.
Poza tym masz dwie mozliwosci do wystartowania: Lista M3U lub Xtream Codes.
Probowales juz obie?
Walasciwie to nie ma znaczenia. Ale mozna sprobowac tez te druga.
Zmiana DNS na Routerze raczej nie powinna. miec wplywu.
Osobiscie wyprobowalbym wszystkie mozliwe opcje. Moze problem sie wtedy troche zawezy, a moze
nawt wyjasni.
(13-12-2021, 10:33 AM)Łonogrzmot napisał(a): ....blokada takich usług po stronie dostawcy internetu, zalecany kontakt... Wlasciwie to juz pytalem ale chyba jakos umknelo.
Dotyczy livego.club.
Co moze sie zdarzyc, kiedy lista jednoczesnie bedzie aktywna na dwoch odbiornikach (playerach).
Czy dostane wtedy banera, czy tez jedno z polaczen bedzie automatycznie przerwane?
Bo chyba na PlusX bedzie wtedy, z tego co wyczytalem, problem.
Z gory dzieki za odpowiedz.
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]
Liczba postów: 2,512
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
137
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(13-12-2021, 11:40 AM)coni napisał(a): Co moze sie zdarzyc, kiedy lista jednoczesnie bedzie aktywna na dwoch odbiornikach (playerach).
Przyjęte jest prawie powszechnie, iż jedna lista/jedno urządzenie, w domyśle "zakaz" odtwarzania jednocześnie/równolegle na dwóch urządzeniach...raczej bym nie testował jaka sankcja może wyniknąć z powyższego
REKLAMA:
Liczba postów: 339
Liczba wątków: 31
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
127
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Zidoo X9S, Amazon Fire 4K, 4KMax, Cube, Echo Plus, Android TV
Lokalizacja: Niemcy
Płeć: Mężczyzna
(13-12-2021, 12:15 PM)Łonogrzmot napisał(a): (13-12-2021, 11:40 AM)coni napisał(a): Co moze sie zdarzyc, kiedy lista jednoczesnie bedzie aktywna na dwoch odbiornikach (playerach).
Przyjęte jest prawie powszechnie, iż jedna lista/jedno urządzenie, w domyśle "zakaz" odtwarzania jednocześnie/równolegle na dwóch urządzeniach...raczej bym nie testował jaka sankcja może wyniknąć z powyższego Dzieki za info.
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18.3
System operacyjny:
Urządzenie: K1pro
Lokalizacja: Fijewo
Płeć: Mężczyzna
Niestety nic nie działa,m3u też nie. Zmieniłem router na inny - nic nie pomogło. Mam inną listę też na porcie 8080 od innego dostawcy i ta działa. Zgłupiałem. Pozostaje mi tylko rozmowa z dostawcą internetu.
Liczba postów: 339
Liczba wątków: 31
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
127
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Zidoo X9S, Amazon Fire 4K, 4KMax, Cube, Echo Plus, Android TV
Lokalizacja: Niemcy
Płeć: Mężczyzna
(14-12-2021, 02:23 PM)Mira4 napisał(a): Niestety nic nie działa,m3u też nie. Zmieniłem router na inny - nic nie pomogło. Mam inną listę też na porcie 8080 od innego dostawcy i ta działa. Zgłupiałem. Pozostaje mi tylko rozmowa z dostawcą internetu. Ale jesli na Twoim Smartphone w miedzyczasie dalej dziala to jest to praktycznie niemozliwe.
Sprobuj jeszcze wczytac te liste na playera u jakiegos kolegi. W co tez powoli watpie, ze pojdzie.
Dla mnie jest to po prostu nielogiczne.
Zycze Ci powodzenia u dostawcy.
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2021
Reputacja:
1
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: TV
Lokalizacja: PL
Płeć: Mężczyzna
Co sądzicie o Teleevidente? Cena do jakości chyba ok?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
|