Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CANAL+ BOX 4K
Mi czasem w starym telewizorze siadało HDMI. Pomagało odłączenie HDMI i prądu na parę minut i później było ok. A tak w ogóle pewny jesteś że box a nie tv?
Odpowiedz
REKLAMA:



(25-02-2022, 06:16 AM)ghost12 napisał(a): Mi czasem w starym telewizorze siadało HDMI. Pomagało odłączenie HDMI i prądu na parę minut i później było ok. A tak w ogóle pewny jesteś że box a nie tv?
Oczywiście że tak ,oprócz niego jest podłączony PS3 i jest oki, dziś dałem na reklamacje bo gnojki w rtf agd nie wymieniają, ponoć system kieruje urządzenia do naprawy tylko, ciekawe ile będę czekał i co stwierdza??!
Odpowiedz
Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ?
Odpowiedz
Witam ponownie sytuacja wygląda tak, mimo zmian ,wgrania launcher tuner dalej po załączeniu nic się nie zmieniło jest kogo C+ i aktualizacji.
Odpowiedz
(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):
(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ?

Ale ciebie nie obchodzi obecna cena - reklamację składasz w ramach rękojmi i mają ci wydać sprawny sprzęt.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
REKLAMA:



(27-02-2022, 08:51 AM)Tomek napisał(a):
(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):
(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ?

Ale ciebie nie obchodzi obecna cena - reklamację składasz w ramach rękojmi i mają ci wydać sprawny sprzęt.
Tomek nie wiedziałem, w takim razie dałem dupy.
Odpowiedz
(25-02-2022, 06:36 PM)marys261 napisał(a):
(25-02-2022, 02:29 PM)Tomek napisał(a): Trzeba było oddać w ramach rękojmi - powód - nie działa. Oddają ci kasę i możesz wziąć nowego z półki.
Możliwe że msz rację ale wiesz ja ten dekoder kupowałem latem wtedy cena jego była 179zł teraz jest 249 zł więc może to powód braku wymiany tylko naprawa ?

Pierwsza rękojmia = sprzedawca może odmówić zwrotu pieniędzy lub wymiany i zaoferować naprawę.

Przy reklamacji trzeba zaznaczyć że chodzi nam o rękojmię a nie o gwarancję.

Tu nie jestem pewien, ale chyba jeśli sprzęt się zepsuje w ciągu 14 dni od otrzymania to można go zwrócić w związku z niezgodnością  z umową i otrzymać tym samym zwrot pieniędzy.

Podziękowali: arkady1964
Odpowiedz
W każdej chwili można odzyskać w sumie zwrot jeśli nie zgodzisz się na wymianę albo ciągle masz problem z boxem po 2-3 wymianach/naprawach. Cena w jakiej jest box TERAZ jest mało ważna, zawsze obowiązuje cena zakupu boxa.
Odpowiedz
Cześć,

używam boksa jako źródła dla zestawu stereo, jest podpięty przez USB.

Mam jednak problem, po jakimś czasie poziom głośności (ustawiony na maksa - reguluję głośność na wzmacniaczu) zmniejsza się do domyślnej wartości, przez co dźwięk nie jest w ogóle słyszalny. Da się ustawić poziom głośności na stałe, tj. żeby się po jakimś czasie nie resetował?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości