02-01-2022, 08:43 AM
Skoro moje z pozoru błahe pytanie wywołało taką burze (swoją drogą musi wam się nieźle nudzić), to się jeszcze do tego odniosę.
1) nie ma żadnego problemu z instalacją i uruchomieniem aplikacji Button Mapper na urządzeniu Canal+ Box i to bez względu czy to wersja pro czy free
2) program po zainstalowaniu sam kieruje do zakładki "ułatwienia dostępu" i tam trzeba nadać mu uprawnienia, dodam że nie ma znaczenia czy to wersja pro czy free
3) przypadłość w postaci zbyt długiej obecności paska głośności na ekranie tv nie jest bezpośrednio spowodowana aplikacją Button Mapper i nie pomoże tutaj tajemna wiedza z zakresu jej obsługi, nie wiem czy już wspominałem bez znaczenia jest wersja pro czy free
4) odpowiedzialna za taki stan rzeczy jest usługa "ułatwienia dostępu", co na logikę ma sens, bo o to tutaj chodzi, żeby w jakiś sposób ułatwić obsługę urządzeń ludziom z niepełnosprawnościami
5) dla potwierdzenia swojej powyższej tezy dodam, że po włączeniu np. czytnika ekranu TalkBack, efekt wiszącego paska głośności również występuje
6) i teraz czy opisywany efekt włączenia usług ułatwienia dostępu występuje tylko na canal+ box, czy również na innych urządzeniach z androidem nie wiem, bo nie miałem potrzeby ich wcześniej uruchamiać i szczerze mówiąc, nawet mi się nie chce tego sprawdzać
7) pewnie można dalej jeszcze drążyć temat, kopać głębiej, ale to już ewentualnie zostawiam innym, dla mnie aplikacja Button Mapper nie jest na tyle istotna, żeby sobie tym głowę zawracać
8) i na koniec, to o czym tutaj sobie "dyskutujemy" może być tylko moją fanaberią i większość użytkowników nawet nie zwróciłaby na to uwagi, dlatego życzę wszystkim Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ;)
1) nie ma żadnego problemu z instalacją i uruchomieniem aplikacji Button Mapper na urządzeniu Canal+ Box i to bez względu czy to wersja pro czy free
2) program po zainstalowaniu sam kieruje do zakładki "ułatwienia dostępu" i tam trzeba nadać mu uprawnienia, dodam że nie ma znaczenia czy to wersja pro czy free
3) przypadłość w postaci zbyt długiej obecności paska głośności na ekranie tv nie jest bezpośrednio spowodowana aplikacją Button Mapper i nie pomoże tutaj tajemna wiedza z zakresu jej obsługi, nie wiem czy już wspominałem bez znaczenia jest wersja pro czy free
4) odpowiedzialna za taki stan rzeczy jest usługa "ułatwienia dostępu", co na logikę ma sens, bo o to tutaj chodzi, żeby w jakiś sposób ułatwić obsługę urządzeń ludziom z niepełnosprawnościami
5) dla potwierdzenia swojej powyższej tezy dodam, że po włączeniu np. czytnika ekranu TalkBack, efekt wiszącego paska głośności również występuje
6) i teraz czy opisywany efekt włączenia usług ułatwienia dostępu występuje tylko na canal+ box, czy również na innych urządzeniach z androidem nie wiem, bo nie miałem potrzeby ich wcześniej uruchamiać i szczerze mówiąc, nawet mi się nie chce tego sprawdzać
7) pewnie można dalej jeszcze drążyć temat, kopać głębiej, ale to już ewentualnie zostawiam innym, dla mnie aplikacja Button Mapper nie jest na tyle istotna, żeby sobie tym głowę zawracać
8) i na koniec, to o czym tutaj sobie "dyskutujemy" może być tylko moją fanaberią i większość użytkowników nawet nie zwróciłaby na to uwagi, dlatego życzę wszystkim Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ;)