15-05-2022, 07:33 AM
(12-05-2022, 01:30 AM)jarecki123 napisał(a): @Galapagos Mam słuchawki bluetooth i także mam problemy.Na Netflixie jest ok, ale już na HBO MAX i Disney+ są problemy.Ciekawe jest to, że na Disney+(konto Wielka Brytania) mogę oglądać serial "Agenci Tarczy" to już w serialu "Moon knight" wywala jakiś błąd z połączeniem.Oczywiście po wyłączeniu słuchawek, wszystko wraca do normy.Na HBO MAX nic nie działa z włączonymi słuchawkami.Tak więc to nie jest wina naszych sprzętów, a wina aplikacji od Canal+.Może kiedyś to ogarną?
Żadna z aplikacji które używasz nie jest Canal+ tak samo inne aplikacje operatora w tunerze nie wpływają na to że masz problemy.
Też podpinam głośniki i słuchawki ( głownie sprzęty SONOS albo SONY ) pod tuner przez BT i nie ma żadnych problemów.
Zwykle problemem są obsługiwane wersje BT używane w tunerze i podpinanym sprzęcie. Czasami to problem z kompatybilnością w dół. Najlepiej jak sprzęt jest przynajmniej w równej wersji jaką ma tuner BTLE 4.2. W sumie przy tej wersji nie powinno być żadnym problemem nawet dla starszych sprzętów.
Jak instalowałeś aktualizacje najnowszą najlepiej zresetować całkiem tuner i ustawić wszystko od podstaw. U mnie wszystko działało idealnie ale czasami były blipy i charczał dźwięk na słuchawkach czy głośniku, pomógł reset.
Nie używam zwykle aplikacji od C+, wyłączam wszystkie możliwe ( masz we właściwości aplikacji wyłączenie ) , instaluje tylko Wolfa i inne apki.