17-05-2022, 11:49 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2022, 11:52 AM przez Galapagos.)
Nie pisz do ludzi w tonie, że jak u ciebie działa, to pewnie u wszystkich okej, bo guzik się na tym znasz. I na forach, i w sklepie play można przeczytać wpisy dotyczące właśnie tego problemu. Żadne resety nie pomagają. Co pomaga, starsze wersje aplikacji, choć nie mam pewności czy to się sprawdzi w przypadku HBO lub Netflix. U mnie, mimo że sprzęt od Canal+ z fabrycznie wygraną apką, to doinstalowałem aplikację C+ do boxów dla firm trzecich. Problem znikł, nie wywala błędów, jednak jest to aplikacja sprzed półtora roku. Każda następna, a było ich w tym czasie aż 12, wywala ten sam błąd co na fabrycznie wgranej. Bluetooth w wersji 5.0.
(15-05-2022, 05:31 AM)dabroviec napisał(a):Mam podobne przypuszczenia. Problem z uprawnieniami.(12-05-2022, 01:30 AM)jarecki123 napisał(a): @Galapagos Mam słuchawki bluetooth i także mam problemy.Na Netflixie jest ok, ale już na HBO MAX i Disney+ są problemy.Ciekawe jest to, że na Disney+(konto Wielka Brytania) mogę oglądać serial "Agenci Tarczy" to już w serialu "Moon knight" wywala jakiś błąd z połączeniem.Oczywiście po wyłączeniu słuchawek, wszystko wraca do normy.Na HBO MAX nic nie działa z włączonymi słuchawkami.Tak więc to nie jest wina naszych sprzętów, a wina aplikacji od Canal+.Może kiedyś to ogarną?
Może to jakiś problem z DRM?