27-03-2023, 06:18 PM
Możesz zrobić zdjęcie?
U mnie nie ma tego info.
U mnie nie ma tego info.
CANAL+ BOX 4K
|
27-03-2023, 06:18 PM
Możesz zrobić zdjęcie?
U mnie nie ma tego info. REKLAMA:
28-03-2023, 05:15 AM
Nie może przestać działać ani nie można tego zablokowac w działającym sprzęcie to naruszenie praw konsumenta i uszkodzenie zamierzone sprzętu przez dystrybutora.
28-03-2023, 02:57 PM
(28-03-2023, 05:15 AM)Ktosi napisał(a): Nie może przestać działać ani nie można tego zablokowac w działającym sprzęcie to naruszenie praw konsumenta i uszkodzenie zamierzone sprzętu przez dystrybutora.W sumie mi nie może zablokować z powodów dwóch. Pierwszy powód to iż sprzęt zakupiony na własność. A drugi powód iż został zakupiony z opcją odbioru telewizji naziemnej.
28-03-2023, 04:38 PM
Pozostańmy na chwilę, w tej sferze plotkarskiej fantastyki
bigdamian napisał(a):to iż sprzęt zakupiony na własność. No i co w związku z tym, przecież nie nastąpią żadne zmiany na płaszczyźnie prawa własności bigdamian napisał(a):iż został zakupiony z opcją odbioru telewizji naziemnej. Taka "opcja" nadal będzie posiadać swoją funkcjonalność, hardware w urządzeniu pozostanie bez zmian/modyfikacji, to tylko będzie ewentualna "dezaktywacja" jednej fabrycznej/firmowej aplikacji, nic więcej, która nawet nadal za "zgodą" użytkownika pozostanie "martwa" w akcesorium sprzętowym ktosi napisał(a):uszkodzenie zamierzone sprzętu Jakie uszkodzenie, masz informacje, o jakiś "lotnych brygadach", które przymusowo/siłowo będą demontować głowice DVBT, w urządzeniach użytkowników/posiadaczy, dobre Parafrazując tekst z kultowej komedii..."a taki był fajny sprzęt, ameeerykański.."
28-03-2023, 04:51 PM
Jeśli chodzi o aplikacje C+ do obsługi TV to normalne że mogą sobie w niej w sofcie swoim zrezygnować, nie mogą jedynie WYŁACZYĆ tunera co jest bez problemu możliwe w aktualizacji bo to naruszenie praw konsumenta i świadome uszkodzenie sprzętu który ma obsługę DVB-T2.
29-03-2023, 08:38 PM
(26-02-2023, 11:02 AM)Sinel napisał(a): Mam kolejny problem z boxem Canal+.Znalazłeś rozwiązanie? Mam podobnie przy filmach 4K. Prawdopodobnie bitrate powyżej 100Mb/s zatyka złącze LAN (RJ45). REKLAMA:
30-03-2023, 07:15 PM
30-03-2023, 08:49 PM
01-04-2023, 10:40 AM
(30-03-2023, 07:15 PM)kamilo23 napisał(a):(27-03-2023, 06:18 PM)bigdamian napisał(a): Możesz zrobić zdjęcie? Po 31.03.2023 tj. 01.04.2023, chyba to jest Prima aprilis... Pozdrawiam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|