Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY
#1
Witam.

Otóż nie mogę sparować słuchawek nausznych z tym boxem, który widzi je, jednak po próbie sparowania jest ciągłe niepowodzenie. Jakieś rady?
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
To może najpierw je zresetuj.
Odpowiedz
#3
Udało się, po zmniejszeniu dystansu podczas parowania...
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#4
Cześć. Zauważyłem, że jeśli puszczę z telefonu spotify na głośniki bezpośrednio za pomocą bluetooth, to jest to określona, ale dobra, pewna głośność i uwaga - puszczam przez nokia box tą samą muzykę, ale najpierw na box za pomocą wifi używając połączenia na zasadzie wifi, ponieważ spotify premium pozwala na to, a z boxa do głośników kablem optycznym i tu dźwięk jest dużo ciszej niż wcześniej przez bluetooth.
Dlaczego tak jest? Czyż nie powinno być tak, że android box połączony z głośnikiem kablem optycznym powinien dawać najwyższą jakość? Ogólnie chciałbym wyciskać jak najwięcej, nie przełączając na bluetooth urządzenia, kiedy mam normalnie poprowadzony kabel.
Co w takiej sytuacji?
Android boxy najwyraźniej potrzebują jeszcze wsparcia innym urządzeniem dźwiękowym przed głośnikiem.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#5
Odpowiedz
#6
Cześć
Posiadam ten box nokia 8000 uż dobrych parę lat. Ostatnio co raz częściej się zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować. Taki reset zwyczajnie pomaga na dłuższy czas. Jaka może być przyczyna? Sprzęt się zwyczajnie zużył lub wymagania systemowe androida i aplikacji wzrosły że już nie wyrabia? Jest to możliwe i trzeba będzie szukać wymiany?
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#8
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?
Odpowiedz
#9
(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.

(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?

Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#10
(05-12-2023, 09:24 AM)adrt8v napisał(a):
(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.

(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?

Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.
Miałem podobne problemy, ale na szczęście wystarczy napisać do supportu (lub poczekać na oficjalny update) i podać problem oraz nr seryjny urządzenia, wyślą aktualizację na twoje urządzenie "v.796"



Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości