Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hejo - brak TV
#1
Cześć Wszystkim.
Od dwóch dni nie mogę uruchomić jakiegokolwiek kanału telewizyjnego w Hejo.
Mamy Mi Boxa, co mogłem to zaktualizowałem. Usunąłem Hejo i zainstalowałem ponownie.
Wersja Kodi 19.3. Hejo mbebe 2.2.91.
Wyświetla normalnie listę kanału, nazwę nadawanego programu ale przy próbie włączenia nic się nie dzieje.

Seriale, filmy bez problemu.

A wszystko było takie piękne.......
Hilfe!!!
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
(18-02-2022, 07:54 PM)Szpagat napisał(a): Od dwóch dni nie mogę uruchomić jakiegokolwiek kanału telewizyjnego w Hejo.
Hilfe!!!

Co na powyższe dostawca tej usługi, z definicji i rozumu kontakt był?

Po zalogowaniu bezpośrednio na stronie konto Premium, za pośrednictwem przeglądarki kanały są odtwarzane poprawnie?

Dedykowana fabrycznie aplikacja "na urządzeniu TVBox z systemem operacyjnym typu Android " również nie działa?


Szpagat napisał(a):A wszystko było takie piękne

Hmmm zaiste dosyć metaforyczne określenie na płaszczyźnie multimediów z tego typu serwisów [Obrazek: k045.gif]
Odpowiedz
#3
Kontakt, hmmm.... Jeżeli wysłany mail z prośbą o pomoc potraktujemy jako kontakt, to tak.
Na kompie funkcjonuje jak należy.

Co masz na myśli "na urządzeniu TVBox z systemem operacyjnym typu Android "?
Odpowiedz
#4
Strona dostawcy, wystarczy się zapoznać samodzielnie...
Odpowiedz
#5
Nie wiem o co Ci chodzi. Nie jestem obeznany, stąd moja prośba o pomoc.
Kodi działa. Hejo się uruchamia i oglądać możemy filmy, seriale. Telewizji natomiast już nie.

Na komputerze, poprzez Hejo mogę oglądać telewizję (konto premium).

Co konkretnie mam sprawdzić?
Odpowiedz
#6
(19-02-2022, 02:29 PM)Szpagat napisał(a): Co konkretnie mam sprawdzić?

Ściągnąć/zainstalować na BOX-ie aplikację firmową dostępną na stronie dostawcy, być może zadziała i wtyczka w Kodi będzie zbędna/być może nie, ciąg dalszy już poza moim zainteresowaniem [Obrazek: g075.gif]


[Obrazek: wDLtcWBl.jpg]
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
Na ich stronie można przeczytać taki komunikat:

Drodzy użytkownicy, pracujemy nad usprawnieniem aplikacji KODI. Poinformujemy Was o możliwości pobrania aktualnej wtyczki. Przewidywany czas aktualizacji 18.02.022 r.
Odpowiedz
#8
Przy przeszukiwaniu neta też natrafiłem na ten komunikat. Zobaczymy co z tym dalej będzie.
Póki co, idąc za podpowiedzią Łonogrzmot'a ściągnąłem i wgrałem apkę Hejo z pendrive i można oglądąć TV Smile
Bardzo głupie jest jednak to, że apka, a raczej Mi Box, po kilku minutach oglądania wchodzi w tryb uśpienia i aby dalej oglądać trzeba nacisnąć jakiś przycisk na pilocie.
Odpowiedz
#9
Znalazł już ktoś rozwiązanie na ten problem? Smile
Odpowiedz
#10
Podpinam się pod ten temat. U mnie ten problem również występuje...



Edit: Po kilku dniach problem sam zniknął Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości