Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY
#11
Napisałem. Zobaczymy czy coś wrzucą zatem.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
REKLAMA:



#12
(05-12-2023, 10:15 AM)servisco2 napisał(a):
(05-12-2023, 09:24 AM)adrt8v napisał(a):
(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.

(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?

Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.
Miałem podobne problemy, ale na szczęście wystarczy napisać do supportu (lub poczekać na oficjalny update) i podać problem oraz nr seryjny urządzenia, wyślą aktualizację na twoje urządzenie  "v.796"



Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Pisałeś przez streamview support? Od kilku dni brak odzewu na maila.
# Kodi rządzi #
Odpowiedz
#13
Tak, czekałem 5 dni na pierwszą odpowiedź, później odpisywałem na e-mail i odpowiedź była tego samego dnia.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości