(19-05-2023, 01:02 PM)Ktosi napisał(a): Tylko jakiego masz androida w TV że tak twierdzisz.
Ale, że co twierdzę? Bo napisałem o dwóch sprawach, nie wiem do czego się odnosisz...
Nie pamiętam jakie mam wersje Androida na TV - na pewno stare (dwie różne), bo jeden TV mam z 2015 roku a drugi z 2017 czy 2018...jakoś tak.
Może na nowszych są jakieś problemy? Tego nie wiem...
Ale w takim razie może warto zacząć od tego jaki Android sprawia problemy itp., a nie szukać np. (niepotrzebnie) opcji programistycznych?
Cholera, post mi się skasował...
_
Chodzi o to, że generalnie zaskakuje mnie ten wątek (tzn. problemy w nim opisane).
Coś się ostatnio zmieniło w Android TV Philipsa? To już Google TV czy cooś? Bo nie rozumiem...
Generalnie do obsługi Android TV (pełnej!) potrzebne są dokładnie tylko te aplikacje, które podałem na początku, tzn.:
- file manager: X-plore (ze sklepu Play dla TV)
- przeglądarka: wg uznania - ja używam Firefoxa (potrzebna mysz) (z Aptoida lub skądkolwiek)
- Kodi (wiadomo skąd)
- manager pobierania (+przeglądarka gratis): 1DM+(z Aptoida lub skądkolwiek)
- VLC - do odtwarzania wszystkiego (ze sklepu Play dla TV)
- SmartTube (do YouTube - z Aptoida lub skądkolwiek)
- Aptoide (skądkolwiek;-))
- Rotate Screen Orientation v1.0 (dla aplikacji nieprzystosowanych do Android TV) - skądkolwiek
- chmura (np. Dropbox) - dostęp do chmury uruchamiamy w X-Plore
X-Plore to podstawa (nie żaden X-Plorer czy cooś, tylko X-Plore File manager), ma tyle funkcji, że nic więcej nie trzeba...
Generalnie to nawet bez chmury można działać, bo X-Plore znajduje nam udostępnione foldery na komputerze (w domowej sieci LAN albo na FTP).
Być może coś tam Philips z Goole razem ostatnio poblokowali, tego nie wiem i ciekawi mnie to.
Natomiast nigdy takich problemów nie miałem, wszystko widać, wszystko się instaluje, wszystko działa.