Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IPTV problem
#11
1
Odpowiedz
REKLAMA:



#12
(12-12-2023, 10:57 PM)Adamski777 napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. Bez podstawowej wiedz nie jestem Ci wstanie pomóc. To co podałem wyżej jest dostępne za darmo w Kodi jeśli chodzi o tv.  Jest coś takiego jak list.m3u, która daje Ci faktyczny dostęp do kanałów i nie tylko. Jest epg który daje tylko informację do tego co już posiadasz w formie listy. Samo epg nie da Ci możliwości odbioru strumienia, sygnału.

Dzięki, oświeciłeś mnie Smile Poczytam i poszperam jeszcze (jak na razie jestem jeszcze zielony ale temat bardzo mnie wciągnął)

Podziękowania dla Ciebie za cierpliwość. Mam nadzieję, że ogarnę temat i wrócę tu.

Podrowionka



I jestem znowu Smile

Moje następne pytanie - czy lista .m3u potrzebuje jakiś specjalny, unikalny epg i listę kanałów ?
Po wielkich bojach udało mi się odpalić na Kodi hiszpańską Wow tv, utworzyłem plik .m3u8 gdzie wkleiłem adresy znalezione w sieci. Moje kolejne pytanie - gdzie w sieci znajdę działające listy .m3u8 ? Wiem jest tego masa ale jak z tej masy wyłowić te działające.

Pozdrówka
Odpowiedz
#13
Odpowiedz
#14
Dobry Wieczór

Już powoli zaczynam ogarniać temat, Kodi zaczął odtwarzać kanały. Dzięki Wam, forowiczom poradziłem sobie. Mam jeszcze jedno pytanie - jakiego darmowego VPN użyć do łączenia się z netem ? Jakiego Wy używacie ?
Odpowiedz
#15
A po co ci vpn? Jesteś w pl?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#16
(13-12-2023, 07:37 PM)Tomek napisał(a): A po co ci vpn? Jesteś w pl?

Jestem w PL ale wolałbym być niewidoczny.
Odpowiedz
REKLAMA:



#17
I łudzisz się że darmowy vpn ci to zapewni? Pomyśl dlaczego jest darmowy...
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW