05-06-2019, 08:02 AM
Internetowa.tv
|
REKLAMA:
05-06-2019, 08:06 AM
No bo wchodzę w ustawienia i mam tylko: Ogólne, Ustawienia przewodnika, Loga kanałów. A dawniej było tych opcji więcej i można było wybrać GoldVOD, a nie widzę?
05-06-2019, 08:12 AM
05-06-2019, 08:14 AM
No, ale piszę, że za pierwszym razem jak ładowałem WP Pilot to było kilka opcji między innymi GoldVOD, a teraz nie widzę nic.
05-06-2019, 08:34 AM
W kliencie telewizji nigdy nie było wppilot czy goldvod. Coś pomieszales, w simple client możesz dodać listę kanałów m3u i w me znaczenia dostawca.
Może chodzi ci o to By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Masz rację przepraszam mój błąd trzeba było wejść we wtyczkę, a ja waliłem do klienta. Ale teraz mam inny problem skąd wziąść liste kanałów z GOLDVOD?
REKLAMA:
05-06-2019, 10:39 AM
A można jakoś w zakładce Telewizja na przykład grupować kanały, że na przykład najpierw sportowe potem informacyjne itp.? A nie po kolei idą. Dobra mam.
10-06-2019, 02:36 AM
Witam jak wam działa internetowa TV . Ja wykupiłem premium na 7 dni i niestety przycina/buforuje szczególnie wieczorem .Korzystam z Polskiego IP szybkość łącza 30MB/s światłowód .
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz .
10-06-2019, 05:33 AM
(10-06-2019, 02:36 AM)waldi22 napisał(a): niestety przycina/buforuje szczególnie wieczorem . To wcale nie przesądza, iż problem jest po stronie dostawcy...może to twoje ustawienia, może za mały poziom pamięci zarezerwowanej dla bufora, nie wiemy za pośrednictwem jakiej aplikacji/wtyczki oglądasz, może internet w wieczornych godzinach szczytu nie wyrabia, czy sygnał z sieci jest przekazywany za pośrednictwem WIFI, czy po kablu? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości